خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه

اخبار ورزشی روز سه شنبه

6ds45f6ds

مهدوی کیا:دوست نداشتم علی کریمی اینگونه خداحافظی کند، مدیران فقط به فکر تیم بزرگسالان هستند.
مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی خیریه پیشکسوتان پرسپولیس با منتخب ۹۸ گفت: دور هم جمع شدن پیشکسوتان به نفع فوتبال ایران است. همیشه به تیم ۹۸ افتخار می‌کنیم.
وی درباره خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال هم اظهارداشت: خداحافظی علی کریمی را به این شکل دوست نداشتم. علی بازیکن بزرگی بود. مسئولان یادشان باشد کریمی نباید به این شکل خداحافظی می‌کرد و حالا حالاها مثل او دیگر پیدا نمی‌شود.
وی با اشاره به بی‌توجهی مدیران به تیم‌های پایه گفت: تمام توجه مدیران به تیم‌های بزرگسالان است و تیم‌های پایه را فراموش کرده‌اند و اگر به تیم‌های پایه توجه کنیم وضعیت بهتر خواهد شد.
مهدوی‌کیا در پایان درباره شرایط پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود. هواداران باید صبور باشند. فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته است.

تیم فوتبال زیر۱۴ سال ایران با شکست مقابل عراق از راه یابی به دیدار نهایی قهرمانی آسیا بازماند.
مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عصر دیروزدرهمدان برگزارشد که طی آن، تیم ایران میزبان این دوره درمصاف با عراق ۳-۲ مغلوب شد و با قبول این شکست تلخ، نتوانست به دیدار فینال صعود کند و عراقی ها راهی دیدار نهایی شدند.
دردیگر بازی این مرحله نیز، کره شمالی با برتری مقابل کره جنوبی درضربات پنالتی به عنوان نخستین به دیدار فینال صعود کرد.

برنامه کامل لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد، دیدار رفت دربی پایتخت۳۰ آبان و بازی برگشت ۲۵ اردیبهشت ۹۳ برگزار می شود.
سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دیروزبرنامه کامل چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد که بازی سنتی پایتخت بین دوتیم استقلال و پرسپولیس درهفته پانزدهم جمعه سی ام آبان درورزشگاه یکصدهزارنفری آزادی برگزار خواهد و بازی برگشت این دوتیم هم درهفته پایانی این فصل جمعه بیست و پنجم اردیبهشت سال ۹۳ برگزار می شود.

خداحافظی کلوزه از تیم ملی آلمان
میروسلاو کلوزه پس از ۱۳۷ بازی و ۷۱ گل ملی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:مهاجم ۳۶ ساله ژرمن‌ها پس از فیلیپ لام دومین بازیکن تیم قهرمان جهان است که به فوتبال ملی خود پایان می‌دهد. کلوزه در بیانیه‌ای رسمی خداحافظی خود از تیم ملی فوتبال آلمان را اعلام کرد.
مهاجم حال حاضر لاتزیو درباره تصمیمش گفت: با قهرمانی در برزیل رویای کودکی من به حقیقت پیوست. مفتخر و خوشحالم کهدر این موفقیت بزرگ با تیم ملی فوتبال آلمان نقش داشتم. دورانی بی‌نهایت زیبا و نادر و لحظاتی فراوان و فراموش ناشدنی را در تیم ملی داشتم.
کلوزه از ۲۴ مارس ۲۰۰۱ پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کرد. او در این مدت ۴ جام جهانی و ۳ جام ملت‌ها را با ژرمن‌ها پشت سر گذاشت. بدون تردید بزرگ‌ترین موفقیت او قهرمانی در جام جهانی برزیل بود. کلوزه با دو گلی که در جام جهانی به ثمر رساند، آمار گل‌های خود در این رقابت‌ها را به عدد ۱۶ رساند و هم‌اکنون بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها به شمار می‌آید.
کلوزه قرار است همراه با فیلیپ لام در دیدار دوستانه سوم سپتامبر برابر آرژانتین به صورت رسمی در دوسلدورف از بازی‌های ملی خداحافظی کند. به گفته ولفگانگ نیرزباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان این دو قهرمان جهان به خواست خودشان در بازی برابر آرژانتین به میدان نخواهند رفت.
اولیور بیرهوف، مدیر کنونی تیم ملی آلمان که در جام‌جهانی ۲۰۰۲ همبازی کلوزه نیز بود، درباره او گفت: موفقیت‌ها و گل‌های میرو همه چیز را می‌گویند. ثبات او فوق‌العاده بود.

فهرست بازیکنان مازاد منچستر یونایتد اعلام شد، خانه تکانی به شیوه فان خال
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:سرمربی هلندی منچستریونایتد شش بازیکن خود از جمله رافائل مدافع راست این تیم را بازیکن مازاد اعلام کرد.
در این لیست نام بازیکنانی مثل مروان فلایینی، ویلفرد زاها، نانی، شینجی کاگاوا و ویل کین مهاجم جوان تیم به چشم می خورد.
به نوشته روزنامه دیلی میل فان خال به فلایینی، زاها، نانی و کین گفته است باشگاه پیشنهادهایی که برای شما دریافت کند را بررسی می‌کند. رافائل که به نظر نمی‌رسید در این فهرست قرار بگیرد، اکنون مجبور به ترک این تیم شده چرا که منچستریونایتد به دنیال یک مدافع راست جدید است.
کاگاوا می‌تواند در منچستریونایتد بماند اما به عنوان یک بازیکن تعویضی پشت سر اندر هررا و خوان ماتا. خاویر هرناندز و اندرسون هافبک برزیلی نیز پیش از این می‌‌دانستند که با دریافت پیشنهاد از تیم‌های دیگر باید به سرعت اولدترافورد را ترک کنند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*