خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

6s45df6dff

واکنش علی کریمی به تشویق های هواداران:دار و ندار من شمایید، دوران فوتبال من تمام شد.

علی کریمی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است درباره تشویق‌های هواداران پرسپولیس در تمرینات و حتی بازی پرسپولیس و نفت، اظهار داشت: من از همه هواداران سپاسگزارم که همواره لطف خود را به بنده نشان داده‌اند. آنها همیشه در قلب من جا دارند و به خاطر همین است که این هواداران را با دنیا عوض نمی‌کنم. خدا را شکر هواداران همه چیز را می‌دانند و امیدوارم آنها مرا حلال کنند چون دوست ندارم درباره همه چیز صحبت کنم.خوب یا بد همه چیز برای من در این فوتبال تمام شد و ما باید به دنبال کارهای خودمان باشیم.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چه حرفی با هوادارانی دارید که مقابل درب تمرین پرسپولیس و هنگام بازی با نفت با پیراهن شما و پلاکاردهایی شما را تشویق کردند، گفت: یک دنیا از این هواداران تشکر می‌کنم. از فوتبال خداحافظی کردم، اما باز هم مرا شرمنده خودشان می کنند. یک خواهش دوستانه دارم؛ اجازه بدهید بچه های پرسپولیس کار خودشان را انجام دهند. هر جا که باشم برای من مثل میلیون ها هوادار پرسپولیس آرزویم موفقیت این تیم است، پس همه با هم کمک کنیم که بازیکنان به این هدفشان برسند.همیشه گفته‌ام دار و ندار من همین هواداران هستند و هرگز محبت های‌شان از یادم نخواهد رفت.

با انصراف عربستان و تایلند از میزبان جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا، امارات تنها رقیب ایران شد.

کشورهای عربستان و تایلند از میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ انصراف دادند، تا رقابت میان ایران و امارات جدی‌تر از قبل شود.
ایسنا دراین باره نوشت:شاهین رحمانی عضو ایران کمیته مسابقات ای اف سی با بیان اینکه تایلند هم از میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ انصراف داده است، درباره آخرین وضعیت کشورهای خواهان میزبانی جام ملت‌ها به ایسنا گفت: ای اف سی در حال بررسی اطلاعات دریافتی از کاندیداها و آماده‌سازی گزارش‌های خود در این باره است تا در زمان تعیین شده، به طور رسمی میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۹ را معرفی کند اما در این بین تایلند هم از گرفتن میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد.
وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به کدامیک از دو کشور ایران و امارات اقبال نشان خواهد داد نیز اظهار کرد: از نظر بنده که کاملا شخصی است و نظر ای اف سی محسوب نمی‌شود، کنفدراسیون آسیا تمام شرایط کشورهای کاندیدا را ارزیابی می‌کند و به دور از لابی‌ها و مسایل پشت پرده میزبانی را به کشوریی می‌دهد که امکانات بیشتری و بهتری برای برگزاری این مسابقات داشته باشد.

نامه تاج به مدیرعامل باشگاه راه آهن:حمید استیلی مالکیتی دراین تیم نداشته و حتی حق دخالت نیز درامور باشگاه را ندارد.

خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:مهدی تاج رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به رئیسی کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچگونه حق مالکیتی و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.
لازم به ذکر است دردومین مزایده راه آهن نیزکه دیروزبرگزارشد سهام این باشگاه خریداری نداشت.
بدیهی است به تمام مراجع ذیربط اعلام شده است تا از دخالت آقای استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.

باشگاه رئال ساراگوسا اسپانیا خواهان جذب مسعود شجاعی شد.

باشگاه دسته دومی رئال ساراگوسا برای جذب شجاعی هافبک سی ساله تیم ملی ایران پیشنهاد داد.
مسعود شجاعی در روزهای گذشته از تیم‌های مختلفی از جمله آاک آتن یونان پیشنهاد داشت، اما به نظر ترجیح می‌دهد که فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد.
باشگاه ساراگوسا که به دنبال جانشینی برای آنخل مارتین گونسالس است، مسعود شجاعی را زیر نظر گرفته تا برای فصل بعد جانشین گونسالس کند.

دردیدار نخست فصل جدید لیگ برتر، وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد می شود.

مطبوعات انگلیسی دراین باره نوشتند:لوییس فان‌خال هلندی از زمانی که هدایت یونایتدها را بر عهده گرفته است، اعلام کرده هنوز برای تعیین کاپیتان تیمش تصمیم نهایی را نگرفته است. بسیاری بر این باور بودند که رابین فان‌پرسی، به خاطر رابطه خوبی که با فان‌خال دارد بازوبند را از فان‌خال تحویل می‌گیرد اما در حال حاضر فان‌خال قصد دارد به رونی اعتماد کند.
از جانی اونز و مایکل کریک هم به عنوان بازیکنانی نام برده می‌شود که احتمال کاپیتانی در منچستریونایتد را دارند. نمایش خیره کننده اونز در دیدارهای پیش فصل موجب شد تا فان‌خال تحت تاثیر بازی‌های خوب وی قرار بگیرد.
رونی در مورد اینکه بازوبند را در اختیار خواهد داشت، گفت: روشن است که دوست دارم کاپیتان منچستریونایتد باشم اما این سرمربی است که در این زمینه تصمیم نهایی را می‌گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*