خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

54sdf6s1fsss

جوانان آزادکار ایران مقتدرانه قهرمان جهان شدند.
رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان که درزاگرب کرواسی برگزار می شد یکشنبه با قهرمانی تیم ایران خاتمه یافت.
درروز دوم و پایانی این مسابقات دیروزدردیدار نهایی وزن ۶۶ کیلوگرم، رضا یزدانی کشتی گیر تیم ایران مقابل آرون پیکو پدیده کشتی آمریکا به برتری ۷-۲ رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.
دردیدار فینال وزن ۸۴ کیلوگرم نیز، علیرضا کریمی دیگر آزادکار تیم ایران، بیکوف قزاقستانی را دردیداری یکطرفه ۱۱-۲ مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
همچنین تیم ایران دراین دوره توسط صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری صاحب سه مدال برنز شد.
بدین ترتیب تیم ایران با کسب ۶۴ امتیاز، پس از نوزده سال به مقام قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان دست یافت.

تیم هندبال ایران به جمع چهارتیم برتر قهرمانی جوانان آسیا راه یافت.
درادامه این رقابت ها که درتبریز برگزارمی شود دیروزدرگروه یک تیم جوانان ایران درسومین و آخرین دیدار خود درمرحله مقدماتی به مصاف عراق رفت و موفق شد این حریف را ۳۲-۲۳ مغلوب کندو با این برد شش امتیازی شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
جوانان هندبالیست تیم ایران درمرحله نیمه نهایی سه شنبه به مصاف قطر تیم نخست گروه دو خواهند رفت.

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا
تیم ملی والیبال ایران که برای برگزاری چهار دیدار دوستانه با تیم ملی آمریکا درلوس آنجلس به سر می برد بامداد یکشنبه درنخستین دیدار خود مقابل تیم میزبان تن به شکست ۳-۱ داد.
بازی دوم این دوتیم پنجشنبه هفته جاری برگزارمی شود.

سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس:نه می خواستیم رحیمی را برکنار کنیم و نه به سیاسی تذکر داده ایم.
مهدی خواجه‌وند درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره این باشگاه قصد برکناری علیرضا رحیمی را داشته‌اند، گفت: اصلاً چنین اتفاقی رخ نداد و در مورد رحیمی صحبتی مطرح نشد. طرح این مسائل درست نیست و بیشتر گمانه‌زنی است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این جلسه به حمیدرضا سیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم تذکر داده شد که کمتر مصاحبه کند، اظهار داشت: این اتفاق هم رخ نداد و چنین مسئله‌ای مطرح نشد.
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه بحث‌هایی در جلسه روز گذشته مطرح شد، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد بیشتر بحث این بود که هیئت مدیره چطور می‌تواند به تیم کمک کند.
خواجه‌وند درباره محرومیت سه ماهه پیام صادقیان و اینکه آیا قرار است باشگاه پرسپولیس به این حکم اعتراض کند، خاطرنشان کرد: در انتهای جلسه بود که خبر محرومیت پیام صادقیان به ما اعلام شد. ما منتظریم تا این محرومیت به صورت رسمی ابلاغ شود تا ببینیم چطور می‌شود اعتراض کرد و اصلاً چطور چنین حکمی صادر شده است. باید ابتدا ببینیم عمل انتصابی چه بوده و قانون برای این عمل چه مجازاتی پیش‌بینی کرده است.

آرسنال قهرمان جام خیره انگلیس شد.
تیم های منچستر سیتی و آرسنال قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و جام حذفی عصردیروز دیدار جام خیریه یا پیش فصل را درورزشگاه ومبلی لندن برگزار کردند که این بازی با برتری ۳به صفر توپچی های شمال لندن خاتمه یافت و شاگردان آرسن ونگر با این برد پرگل خود را برای شرکت دررقابت های فصل جدید لیگ برتر آماده کردند.
ساندری کاسورلا، آروون رمزی و الیویه ژیرود برای آرسنال دراین مسابقه گلزنی کردند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*