خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

s6d4f6sdf

آخرین وداع با حسین معدنی، تشییع جنازه قهرمان والیبال ایران با حضور پرشور ورزشکاران و مردم برگزارشد.
دراین مراسم که یکشنبه درخانه والیبال تهران برگزارشد، جمعیت گسترده ای از ملی‌پوشان، پیشکسوتان، خبرنگاران ورزشی و بستگان و دوستداران آن مرحوم حضور داشتند.
همچنین تمامی بازیکنان تیم‌های ملی بزرگسال، جوانان و نوجوانان طی مراسمی با اهدای گل به پیکر حسین معدنی با سرمربی خود وداع کردند.
درپایان این مراسم، پیکر زنده یاد حسین معدنی در قطعه‌ی نام‌آوران بهشت زهرا در خاک آرمید.
حسین معدنی کاپیتان سابق تیم ملی، سرمربی و مربی والیبال ایران در هشت سال گذشته بود. او به همراه تیم ملی به افتخارات زیادی دست پیدا کرد. مدال نقره بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا. دو مدال طلا در جام کنفدراسیون‌های آسیا و یک مدال طلای کشورهای اسلامی به همراه کسب عنوان بهترین پاسور آسیا در سال ۲۰۰۲ از جمله افتخارات این قهرمان با اخلاق والیبال ایران بود.

کفاشیان:کی روش بیست مرداد درتهران است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان ورود کی روش به ایران و مذاکره برای بستن قرارداد جدید با تیم ملی به ایسنا گفت:کی‌روش روز ۲۰ مرداد به ایران می‌آید و قرارداد ما با او تقریبا نهایی شده است.
وی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز گفت: صداوسیما در زمینه حق پخش نامه‌ای را به ما داده اما مبلغ پیشنهاد داده شده توسط آن‌ها را ما قبول نکرده‌ایم. این مبلغ تنها کمی بیشتر از مبلغ سال گذشته است که مورد قبول ما قرار نگرفت.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورتی که حق پخش تلویزیونی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشود آیا فدراسیون مانع پخش رقابت‌های لیگ می‌شود نیز گفت: رقم پیشنهادی با رقم مد نظر ما فاصله زیادی دارد اما مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد و ما به تفاهم لازم نرسیم، نمی‌توانیم دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها راه دهیم. امیدواریم این حق فوتبال هرچه زودتر پرداخت شود.

جواد نکونام به اوساسونا پیوست.
کاپیتان تیم ملی ایران با قراردادی ۲ ساله دوباره به اوساسونا اسپانیا ملحق شد.
به گزارش ایسنا، نکونام که سال‌ها سابقه بازی در تیم اوساسونا را در کارنامه خود داشت، پس از حضور در تیم‌های استقلال و الکویت راهی اوساسونا اسپانیا شد.
باشگاه اوساسونا نیز دراین باره اعلام کرد:کاپیتان تیم ملی ایران با قراردادی ۲ ساله به عضویت این تیم درآمده است و از این فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. مهم ترین هدف نکونام در اوساسونا صعود با این تیم به رقابت‌های لیگا است.
نکونام چهارمین بازیکن جدید اوساسونا برای فصل جدید است. این تیم تاکنون میگوئل فلانو، روبرتو سانتاماریا، خوان فرانسیسکو مارتینز و خوان اوربان را به خدمت گرفته است.

مصدومیت جدی دانیال داوری درسوئیس
ایسنا دراین باره نوشت:درهفته سوم رقابت های فوتبال باشگاه های سوئیس شنبه شب، گراس هاپرز شنبه شب درمصاف با اف سی سیون به تساوی رسید، دردقایق پایانی این مسابقه، دروازه‌بان ملی پوش ایرانی گراس هاپرز با مهاجم حریف برخورد کرد و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد. پس از این صحنه تیم پزشکی گراس هاپرز به زمین مسابقه آمد تا به وضعیت دانیل داوری رسیدگی کند. در نهایت پس از این که مشخص شد مصدومیت داوری جدی است، این دروازه‌بان به بیرون از زمین منتقل شد.
با مصدومیت دانیل داوری احتمال حضور او در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل فرانسه کم شده است.
میشائیل اسکیبه ، سرمربی تیم گراس هاپرز نیز پس از پایان مسابقه درباره مصدومیت دانیل داوری گفت: مصدومیت داوری جدی نیست و او می‌تواند در بازی برابر لیل به میدان برود.

دیدار منچستر یونایتد و رئال مادرید،درآمریکا رکورد حضور تماشاگر را شکست.
به گزارش ساکرنت، این مسابقه که با برتری ۳-۱ منچستریونایتد به پایان رسید در حضور ۱۰۹ هزار ۳۱۸ تماشاچی برگزار شد.
این پر تماشاگرترین مسابقه فوتبال در آمریکا بعد از برگزاری فینال المپیک ۱۹۸۴ در حضور ۱۰۱ هزار ۷۹۹ نفر بود.
مایکل کریک بازیکن تیم منچستریونایتد در این باره گفت: باورکردنی نبود. این پرتماشاگرترین مسابقه ای بود که من در آن بازی کرده ام آنهم در کشوری که گفته می شود مردمش علاقه زیادی به فوتبال ندارند.
در این دیدار کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال جهان که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته در دقیقه ۷۴ وارد زمین شد اما نتوانست تأثیر چندانی روی بازی بگذارد.
منچستریونایتد اکنون پس از پیروزی مقابل تیم های رئال مادرید، لس آنجلس گالکسی، رم و اینترمیلان در مسابقات پیش از فصل ˈگینس کاپˈ آمریکا، باید دوشنبه شب در میامی با لیورپول بازی کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*