خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیرخسروجردی

54asd54fsd65f

اسحاقی نخستین نشان طلای ایران درالمپیک نانجینگ را به ارمغان آورد.
به گزارش ایسنا درنخستین روز این بازیها و دررقابت های تکواندو دروزن منهای ۴۸ کیلوگرم، مهدی اسحاقی تکواندوکار تیم ایران با پیروزی مقابل حریفانی از تایلند، فرانسه و تایوان، گردن آویز طلا را از آن خود کرد.
تیم ایران در اولین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان که در سال ۲۰۱۰ در سنگاپور برگزار شده بود، یک مدال طلا و یک نقره در بخش تکواندو به دست آورده بود.
این بازی ها درشهر نانجینگ چین برگزار می شود.

اومانیا رسما پرسپولیسی شد.
مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
به گزارش ایسنا، میشل اومانیا بازیکن تیم ملی کاستاریکا دیروزپس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه و با توافق علی دایی سرمربی سرخپوشان، با قراردادی دو ساله رسما به عضویت تیم پرسپولیس درآمد.
اومانیای ۳۱ ساله در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل در ترکیب تیم ملی کاستاریکا قرار داشت.

دراقدامی خیرخواهانه، علی کریمی پیراهن شماره هشت را به کودکان سرطانی محک هدیه داد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:علی کریمی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس تهران که چندی پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پیراهنی را که دربایرن مونیخ به تن داشت به همراه توپی که خودش امضا کرده بود را در بازدید از بخش‌های بیمارستانی و اقامتگاه محک، که پر شده بود از امضاهای فرزندان محک، به این بازار اهدا کرد تا به نفع کودکان مبتلا به سرطان به حراج گذاشته شود.
بر پایه این گزارش، سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با حضور در بخشهای درمانی بیمارستان فوق تخصصی محک با کودکان مبتلا به سرطان عکس یادگاری گرفت، بحثهای تخصصی فوتبال کرد، به نظرات آنها درباره تیم محبوبشان گوش کرد و لحظاتی پر از خاطرات شاد و خوب را برای کودکان و خانوادههای آنها رقم زد.

هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی لیورپول و منچستر سیتی پیگیری شد.
درادامه بازی های این هفته عصر دیروز لیورپول درورزشگاه خانگی خود، آنفیلد درحالی که تا دقایق پایانی مقابل مهمانش ساوتهمتون ۱-۱ مساوی متوقف بود با گل دانیل استوریج به برتری ۲-۱ رسید و سه امتیاز بازی خانگی را به سختی ازآن خود کرد.
دردیگر بازی نیز، منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته میزبانش نیوکاسل را با دوگل شکست داد و با این پیروزی خارج از خانه نشان داد این فصل هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.
درآخرین بازی هفته نخست امشب دوتیم چلسی و برنلی به مصاف هم می روند.

لیورپول به دنبال جذب فالکائو و کاوانی
روزنامه های انگلیسی درمطلبی درباره برنامه براندن راجرز سرمربی قرمزهای آنفیلد برای خرید مهاجم نوشتند:پول خوبی که از فروش لوئیز سوارز به بارسلونا به حساب لیورپول واریز شده سرمربی این تیم را وسوسه کرده است تا برای جذب مهاجمی نام آشنا دست به کار شود. در این بین نام دو مهاجم برتر این روزهای جهان فوتبال در فهرست خریدهای این مربی به چشم می‌خورد.
برندان راجرز در این ارتباط اظهار داشت: پول خوبی در اختیار داریم و تا آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالات برای جذب مهاجم جدید تلاش خواهیم کرد. خیلی سخت است تا مهاجمی بزرگ را جذب کنیم اما من ناامید نخواهم شد.
با اینکه موناکو پیش از این به لیورپول در ارتباط با انتقال فالکائو پاسخ منفی داده بود اما با منتفی شدن انتقال این مهاجم به رئال مادرید بار دیگر راجرز به جذب این بازیکن کلمبیایی امیدوار شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*