خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

65d1f6gd5f1

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برد سپاهان و راه آهن و شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان آغاز شد.
بازی های این هفته عصر دیروز با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن، سپاهان اصفهان دو به صفر میزبانش گسترش فولاد تبریز را شکست داد و صاحب دومین برد پیاپی خود شد.دوتیم تهرانی راه آهن و نفت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲-۱ راه آهنی ها خاتمه یافت، مسابقه تیم های پیکان تهران و سایپای البرز گلی دربرنداشت و پرسپولیس درادامه ناکامی های خود مقابل میزبان خود فولاد خوزستان تن به شکست ۲به صفر داد و با این شکست تلخ وارد بحران شد. فولادی ها نیز با این برد شیرین، ضمن کسب سه امتیاز بازی خانگی، شکست مقابل تراکتورسازی تبریز درهفته اول را به دست فراموشی سپردند.
درادامه بازی های هفته دوم امروز چهار مسابقه دیگر برگزار خواهد شد که طبق برنامه، ملوان بندرانزلی با صبای قم، نفت مسجد سلیمان با پدیده مشهد، ذوب آهن اصفهان با تراکتتورسازی تبریز و استقلال تهران با استقلال صنعتی خوزستان به مصاف هم می روند.

تیم ملی والیبال ایران وارد لوس آنجلس شد.
ایسنا دراین باره نوشت: اعضاتیم ملی والیبال ایران که برای انجام چند بازی دوستانه با آمریکا راهی این کشور شده است، پنجشنبه به لس آنجلس، محل انجام این دیدارها رسید.
سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، سامان فائزی، مباشری و حمزه زرینی ۱۵ بازیکن اعزامی به آمریکا هستند.
تیم ملی ایران دراین سفر چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی آمریکا برگزار خواهد کرد که درنخستین مسابقه شنبه به مصاف میزبانش خواهد رفت.

سعید عزت الهی به آتلتیکو مادرید پیوست.
سایت آی اسپورت درخبری دراین باره نوشت:سعید عزت‌الهی بازیکن هفده ساله تیم ملوان بندرانزلی که در با ارائه بازی های بسیار خوب، نظر بسیاری از باشگاه های ایرانی و خارجی جلب کرد به آتلتیکو مادرید، تیم دوم پایتخت اسپانیا پیوست.
علیرضا پیکان مدیربرنامه‌های این بازیکن ۱۷ ساله دراین باره مدعی شد قرارداد این بازیکن تیم جوانان ایران یک‌ساله است و قابلیت افزایش تا چهارسال را خواهد داشت.
آی اسپورت درادامه مطلب خود و به نقل از سایت انگلیسی‌زبان پرشین‌لیگ، تیم زیر بیست و یک سال اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.
درحال حاضر ویزای پدر عزت‌الهی صادر شده است و در صورت صدور ویزای عزت‌الهی او برای عقد رسمی قرارداد راهی اسپانیا و مادرید خواهد شد.

راجرز:روزهای سختی درانتظار فان خال است.
سرمربی لیورپول خود را از علاقمندان به سبک مربیگری لوئیس فان خال هلند می‌داند اما او می گوید لیگ برتر انگلیس تفاوت زیادی با دیگر لیگ ها دارد و بدون شک روزهای سختی در انتظار این مربی هلندی خواهد بود.
براندن راجرز گفت: لیگ برتر انگلیس تفاوت زیادی با لیگ های دیگر دارد. اطمینان دارم که لوئیس فان خال هم این موضوع را به خوبی درک خواهد کرد. او مربی با تجربه ای است و در چند لیگ معتبر جهانی مربیگری کرده است اما او در انگلیس تجربه ای متفاوت خواهد داشت. فان خال در لیگ اسپانیا، هلند و آلمان مربیگری کرده است و در هر سه آنها عملکرد خوبی از خود نشان داده است اما تجربه او در انگلیس متفاوت خواهد بود. در اینجا همه تیم ها مدعی هستند.
سرمربی موفق لیورپول در پایان گفت: طبیعی است که باید بگویم من از علاقمندان به فلسفه مربیگری لوئیس فان خال هستم. او مربی با تجربه و با کارنامه ای درخشان است. او در چند تیم سرشناس اروپایی مربیگری است. با همه آنها نتایج رضایت بخشی را به دست آورده است. وقتی وارد دنیای مربیگری می شوی خود به خود ذهنیت متوجه مربیانی می شود که در تاریخ فوتبال صاحب فکر و اندیشه بوده اند. فان خال یکی از این مربیان است.

پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد برای جذب هافبک کلمبیایی فیورنتینا
رسانه ایتالیایی از جمله شبکه خبری اسکای اسپورت امروز ادعا کردند که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با ارائه پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی به اضافه سایر پاداش‌ها به فیورنتینا خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی این تیم را به خدمت بگیرد.
دراین حال، مسئولان باشگاه فیورنتینا اعلام کرده‌اند این بازیکن را با رقمی کمتر از ۵۰ میلیون یورو نخواهند فروخت.
علاوه بر منچستریونایتد، از بارسلونا و همچنین بایرن مونیخ به عنوان دیگر مشتریان پر و پا قرص خوان کوادرادو نام برده می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*