خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

fsd54f4d4fsd

سایت فیفا:کریمی به دوران حرفه ای درخشانش پایان داد.
خبر خداحافظی علی کریمی در سایت فیفا هم بازتاب داشت و به خبر یک این سایت تبدیل شد.
فیفا در گزارشی درباره این رویداد نوشت:علی کریمی، یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران که در خط میانی بازی می‌کرد، در سن ۳۵ سالگی بازنشسته شد.کریمی روز یکشنبه اعلام کرد که به حرفه درخشان بازیگری‌اش در دنیای فوتبال که بالغ بر ۱۰۰ بازی ملی برای ایران و دو فصل بازی برای بایرن مونیخ بود پایان می‌دهد. کریمی که در طول حرفه ۱۸ ساله‌اش در سه مقطع برای غول‌‌های تهران، پرسپولیس بازی کرده و آخرین بار با پیراهن تیم تراکتور‌سازی تبریز پا به میادین گذاشت،‌ سابقه بازی در لیگ‌های قطر، امارات متحده عربی و برای مدتی کوتاه در شالکه آلمان را دارد.
سایت فیفا سپس با اشاره نامه کریمی خطاب به هوادارانش از قدردانی او از آنها اشاره داشته و همچنین بخشی از این نامه را برجسته کرده که کریمی در آن عنوان کرده از اینکه نتوانسته فصل آخر دوران بازیگری‌اش را در پرسپولیس بازی کند ناراحت نیست.
این سایت در پایان نگاهی به آمار دوران بازیگری کریمی انداخته است: از سال ۱۹۹۸ که اولین بازی‌اش را برابر کویت انجام داد، ۱۱۷ بار پیراهن تیم ملی را به تن کرد و ۳۸ گل به ثمر رساند. او در ۴ دوره از مراحل مقدماتی جام جهانی فیفا حضور داشت و در جام جهانی ۲۰۰۶ هم دو بار به میدان رفت. کریمی سومین بازیکن ایران از نظر آمار بازی‌های ملی است، جایی که علی دایی،‌ برترین گلزن این کشور بیشترین آمار را دارد.

اسکای اسپورت:پولادی به زودی راهی اروپا می شود.
“اسکای اسپورت” از مهرداد پولادی به عنوان یکی از بازیکنانی که به زودی راهی اروپا می‌شوند، نام برد.
به گزارش ایسنا، سایت شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت در گزارشی نوشت: مهرداد پولادی در جام جهانی بیستم عملکرد خوبی با تیم ملی ایران داشت و توانست بازی‌های زیبایی را از خود به نمایش بگذارد. او به طور میانگین در هر بازی ایران ۶.۳ تکل موفق داشت که نشان می‌دهد او در کارهای دفاعی بسیار موفق بوده است. با این وجود او هنوز در لیگ ایران بازی می‌کند و نتوانسته راهی تیمی در اروپا شود.
عملکرد خوب پولادی باعث شده تا این بازیکن ایرانی مدنظر تیم‌های اروپایی قرار گیرد، اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.

مدافع تیم ملی هندوراس به فولاد خوزستان پیوست.
باشگاه فولادخوزستان با مدافع تیم‌ملی هندوراس قرارداد بست.
حسین ابن‌قاسم، مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان دراین باره به ایسنا گفت:با “بکلیس برایان آنتونی” عضو تیم المپیای هندوراس و ملی‌پوش این کشور که در جام‌جهانی نیز حضور داشت، به توافق رسیدیم و قراردادی یک ساله منعقد کردیم.
وی بیان کرد: باتوجه به این‌که آخرین فرصت برای جذب بازیکن خارجی تا شنبه آینده است، ما هنوز به دنبال یک مهاجم خارجی نیز هستیم.

جیمز رودریگز به رئال مادرید پیوست.
جیمز رودریگز ماجم تیم ملی کلمبیا و آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سرانجام دیروزبا قراردادی شش ساله و به مبلغ ۸۸ میلیون یورو به کهکشانی های مادرید پیوست.
سایت باشگاه رئال مادرید با انتشار خبری دراین باره اعلام کرد که مهاجم ۲۱ این تیم به رئال پیوست و مراسم معارفه این بازیکن نیز عصردیروزدر سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود.
رودریگزپس از شرکت در مراسم معارفه‌‌اش، برای اولین بار و با پیراهن شماره ۱۰ رئال پای خود را روی چمن ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو خواهد گذاشت و پس از آن هم به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
رودریگز پس از تونی کروس و کیلور ناواس، سومین خرید کهکشانی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال است.

دونگا برای بار دوم هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده گرفت.
یک هفته پس از اتمام مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ و عزل لوئیس فلیپه اسکولاری، فدراسیون فوتبال برزیل اقدام به معرفی سرمربی جدید «سلسائو» کرد.
بر همین اساس در کنفرانس خبری که با حضور نمایندگان رسانه‌ها امروز در ریودوژانیرو برگزار شد، دونگا ۵۰ ساله زمام امور را در دست گرفت.
وی در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ سرمربی برزیل بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*