خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه

اخبار ورزشی روز پنجشنبه

sd456fds654f6sd4f

اسامی بازیکنانی که به سربازی نرفته اند، رحمانی، حقیقی، ماهینی، غریبی، حمودی و افشین و…..

سازمان لیگ اسامی ۲۱ فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرد.
ایسنا درخبری دراین باره نوشت:در یکی دو هفته گذشته بحث‌ پیرامون چند بازیکن لیگ برتری که با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ بازی می‌کردند سوژه اول رسانه‌های ورزشی شده بود، تا جایی که سازمان نظام وظیفه هم وارد عمل شد و به طور صریح اعلام کرد دو بازیکنی که بیشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته یعنی بختیار رحمانی و علی حمودی دوره‌ی سربازی خود را نگذرانده و باید وظیفه مقدس سربازی را طی کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.
با این حال سازمان لیگ طبق وعده‌ای که از پیش داده بود فهرست ۲۱ فرد شاغل در فوتبال ایران را که دوره‌ی سربازی خود را طی نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری نام این افراد را اعلام کرده است.

زمان دقیق بازی دوستانه ایران و کره جنوبی مشخص شد، ۲۷ آبان درورزشگاه یکصدهزارنفری آزادی تهران

در حالی که فدراسیون فوتبال ایران خبر قطعی شدن دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی را بدون زمان و مکان آن اعلام کرده بود، طرف کره‌ای امروز (چهارشنبه) این ابهام را برطرف کرد.
اتحادیه فوتبال کره جنوبی اعلام کرد: ما در تاریخ ۱۸ نوامبر(۲۷ آبان) و در تهران با تیم ملی ایران دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم.
در دیدارهای ایران و کره جنوبی، ۱۱ بار تیم کشورمان پیروز شده، ۹ بار کره‌ای‌ها تیم برتر میدان بوده‌اند و ۷ بار هم کار به تساوی کشیده است.

قلعه نویی:صحبت های نکونام پشیزی برای من ارزشی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران امروز درنشست خبری پیش ازبازی با راه آهن در پاسخ به این سؤال که آیا مصاحبه جواد نکونام که علیه شما انجام شده است تأثیری در نتیجه‌گیری شما خواهد داشت، گفت: دوست داشتم شما سؤال ورزشی می‌پرسیدید اما برای روشن‌شدن اذهان عمومی می‌خواهم چند نکته را بیان کنم. اول اینکه صحبت‌های این آقا پشیزی برای من ارزش ندارد اما باید بگویم این آقا در فاصله‌ی یک سال و نیمی که در استقلال حضور داشت به اندازه‌ی ۱۵ سال مصاحبه کرد. می‌توانید آرشیو مصاحبه‌های ایشان را بروید ببینید. در زمانی که در استقلال حضور داشت مصاحبه می‌کرد و می‌گفت من به خاطر قلعه‌نویی به استقلال آمده‌ام و قلعه‌نویی مرد است اما حالا که از استقلال رفته است این صحبت‌ها را می‌کند.
قلعه‌نویی تصریح کرد: این آقا به جام جهانی رفته بود تا فوتبال را بازی کند اما گویا به دنبال مصاحبه‌های من بوده. او گفته چرا درباره حضور ایران در جام جهانی من اظهار نظر کردم. اما باید اعلام کنم من قبل از شروع جام جهانی در برنامه زنده ورزش و مردم موضع خودم را نسبت به تیم ملی اعلام کردم. نمی‌دانم که این آقا به جام جهانی رفته بود تا فوتبال بازی کند یا به دنبال مصاحبه‌های من بود. برای من جای تعجب است.
وی با تأکید بر اینکه موضوع مصاحبه نکونام را تا انتها از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند گفت: مرد کسی است که در زمان حضور افراد درباره آن‌ها صحبت کند نه کسی که بعد از اینکه از این تیم رفت شروع به مصاحبه کند. طبق آمار بیشتر بازیکنان تیم ملی را استقلال تأمین کرده است. در سال‌های گذشته تیم استقلال با من تا رده ۵۵ جهان رسید و سرمربی این تیم نیز در رده‌ی ۲۰۰ جهان قرار گرفت.

فان خال:درسه ماه اول به فکر ساختن منچستر یونایتد هستم

لوئیس فاخال هلندی دراین باره گفت:تاکنون به هر باشگاهی که رفته‌ام در ۳ ماه اول تنها به فکر ساختن آن تیم و پیاده کردن تفکراتم بوده‌ام. بعد از آن بازیکنان می‌دانند که من به دنبال چه هستم چون مربی کاملاً رو راستی هستم. بازیکنان هم باید خودشان را با روش من که آسان نیست، وفق بدهند.
وی با اشاره به دوران مربیگری‌اش در بایرن‌ مونیخ اظهار داشت: با پشت سر گذاشتن ۳ ماه نخست شرایطی مشابه زمانی که در بایرن داشتم، خواهیم داشت. در بایرن پس از گذشت ۳ ماه اول ما در مکان ششم یا هفتم جدول بوندس‌لیگا بودیم و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم در مکان سوم جدول گروه خودمان بودیم. ما باید یوونتوس را می‌بردیم و همین کار را کردیم و شرایط کاملاً تغییر کرد.
سرمربی هلندی سرخپوشان منچستر در پایان خاطرنشان کرد: حالا منچستریونایتد مربی جدیدی دارد و به بازیکنان هم شانس‌های جدیدی روی آورده است ولی باید راهی برای بازی کردن خلق کنیم که شباهتی به سبک بازی قبلی این تیم نداشته باشد و این کمی دشوار است. بازیکنان منچستر باید تحت‌ فشار بازی کردن را بیاموزند و تصمیم بگیرند که در یک ثانیه با توپ چه کار کنند و این کار ساده‌ای نیست.

اوریگی به لیورپول پیوست.

باشگاه لیورپول اعلام کرد، دیووک اوریگی مهاجم جوان بلژیکی را با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۰ میلیون پوند از لیل فرانسه به خدمت گرفت. به این ترتیب برندان راجرز ششمین بازیکن جدید خود را در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۴ جذب کرد.
این مهاجم ۱۹ ساله پس از لیورپولی شدنش گفت: از اینکه باشگاه بزرگی همچون لیورپول علاقمندی خود را برای جذب من نشان داد، بی‌اندازه خوشحالم. خیلی هیجان‌زده هستم. می‌دانم که تاریخچه باشگاه لیورپول فوق‌العاده‌ است، هواداران این تیم فوق‌العاده هستند و بازیکنان بزرگی هم در این تیم عضویت دارند. لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و از اینکه جزیی از تاریخچه این باشگاه می‌شوم، هیجان‌زده هستم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*