خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

das965a6w

رسانه های انگلیسی خبر دادند، پولادی درلیست نیوکاسل

در حالی که این روزها خبر لژیونر شدن مهرداد پولادی مدافع ایرانی باشگاه پرسپولیس همه جا شنیده می شود و امروز حتی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کار او برای رفتن به اروپا تمام شده به نظر می رسد نیوکاسل تیم بعدی این بازیکن است.
وب سایت انگلیسی تیم تاک در بخش باشگاه نیوکاسل این بازیکن را در لیست این تیم قرارداده و به جز شماره پیراهن تمامی مشخصات او را درج کرده است. نام، تاریخ و محل تولد پولادی زیر پروفایل او درج شده است. اما در قسمت عکس پولادی هم تصویری قرار نگرفته است.
پیش از این روزنامه دیلی استار خبر داده بود باشگاه های سوانزی سیتی، ساوتهمپتون و هال سیتی خواهان جذب این بازیکن ۲۷ ساله شده اند. پولادی که در سه دیدار ایران در رقابتهای جام جهانی به صورت فیکس به میدان رفت یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و به همین دلیل مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفت. باید منتظر ماند و دید در نهایت خبر رسمی پیوستن پولادی به یک تیم اروپایی چه زمانی منتشر خواهد شد.

سایت گل:آفریقای جنوبی از قرارداد با کی روش مطمئن است.

پایگاه خبری گل باذکر این مقدمه خاطرنشان کرده که کی روش ممکن است روز شنبه به عنوان سرمربی جدیدتیم ملی آفریقای جنوبی معرفی شود.
بنابراین گزارش،دومینیک چیمهاوی مدیرارتباطات فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در این باره گفته است، با وجود انتشار خبرهایی از توافق کی روش با ایران ولی حضور او در تیم ملی آفریقای جنوبی هنوز منتفی نیست.
وی به سایت گل گفت: تا جایی که ما می دانیم کی روش هنوز هیچ قراردادی با تیم ایران امضا نکرده است. پس بگذارید تا شنبه صبر کنیم و ببینیم سرمربی آینده تیم آفریقای جنوبی چه کسی خواهد بود اگرچه وی باید تمامی شرایط ما را بپذیرد.
این مقام فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی: با وجود همه خبرهایی که در رسانه ها می خوانید، اگر کی روش روز شنبه به عنوان سرمربی جدید آفریقای جنوبی انتخاب شد، زیاد تعجب نکنید.

نکونام پنج شنبه به اوساسونا برمی گردد.

کاپیتان ایران در جام جهانی برزیل ابراز امیدواری کرد بتواند بار دیگر پیراهن اوساسونا را به تن کند. این اتفاق می‌تواند پنجشنبه هفته جاری رخ دهد.
روزنامه داریو دیناوارا خبر داد باشگاه اوساسونا مذاکرات موفقیت‌آمیزی با جواد نکونام داشته و این بازیکن ایرانی روز پنجشنبه هفته جاری قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد تا این بازیکن ایرانی بار دیگر لباس اوساسونا را به تن کند.
اوساسونا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا به لیگا صعود کند. جواد نکونام در گفت‌وگو با دپورتیوا درباره شرایط باشگاه اوساسونا گفت: می‌دانم که باشگاه شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما دوست دارم به تیم اوساسونا بازگردم.
یکی از مدیران باشگاه اوساسونا نیز در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی دپورتیوا گفت: نکونام را به خوبی می‌شناسیم. او بازیکن باارزشی است که می‌تواند به تیم ما کمک کند.

سپ بلاتر از وضعیت غزه ابراز نگرانی کرد.

سایت الکاس قطر درخبری اعلام کرد:بلاتر پس از دیدار با جبریل الرجوب رییس فدراسیون فوتبال فلسطین در مقر فیفا در زوریخ اظهار کرد: از این که عده ای از فوتبالیست های فلسطینی وخانواده های آنان در غزه کشته شدند ، احساس غم و اندوه می کنم .
بلاتر تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و افزود:شعار جامعه جهانی فوتبال اتحاد ،صلح و دوستی است و این پیام اخیرا در تمام ۶۴مسابقه فوتبال جام جهانی در برزیل ارایه شد و ما امیدواریم صلح در این منطقه از دنیا برقرار شود.
رییس فدراسیون فوتبال فلسطین نیز در این دیدار گفت: ما از کوشش های رییس فیفا برای توسعه زیرساخت ها و پیشرفت فوتبال در فلسطین سپاسگزاریم گرچه که دشواری هایی بر سر راه تحقق این خواسته ها همواره ایجاد می شود.
وی افزود: ایمان داریم که فوتبال می تواند به عنوان پل دوستی میان ملتها ایفای نقش کند.

متئو به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا تأیید کرد باسران والنسیا بر سر انتقال ژرمی مَتیو به توافق رسیده است و این مدافع فرانسوی با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان اضافه خواهد شد. باشگاه بارسلونا در قرارداد این مدافع بند فسخ قرارداد ۵۰ میلیون یورویی را هم گنجانده است.
این مدافع ۳۰ ساله پنجمین بازیکنی است که بارسلونا در فصل نقل‌ و‌ انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ به خدمت گرفت. کاتالان‌ها پیش از این مارک‌ آندره تِر اشتگن، کلودیو براوو، ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز را در نقل‌و‌انتقالات جذب کرده‌اند.
بارسا به دنبال این است تا ژرمی مَتیو را جانشین کارلس پویول کند که در پایان فصل اخیر اعلام بازنشستگی کرد. به این ترتیب هواداران بارسا در فصل جدید شاهد حضور زوج جرارد پیکه و ژرمی مَتیو در مرکز خط دفاعی این تیم خواهند بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*