خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

6er5

کفاشیان:از کی روش خواستیم تغییرات از همین حالا انجام شود.
رئیس فدراسیون فوتبال درگفتگو با شبکه خبر در پاسخ به این سوال که در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا چه اتفاقی می‌افتد عنوان کرد: ما از کی‌روش خواستیم از همین امروز لیگ را بررسی کند و تیم‌ملی را برای جام جهانی ۲۰۱۸ بچیند. جام جهانی برایمان بسیار مهم است. اولویت جام جهانی نسبت به جام ملت‌های آسیا ۸۰ به ۲۰ است البته جام ملت‌های آسیا هم برایمان اهمیت دارد. جام ملت‌ها مقدمه‌ای برای جام‌جهانی و مثل تیم امید از کی‌روش خواستیم که در جام ملت‌ها ۳۰ درصد تغییرات خود نسبت به جام جهانی را انجام دهد. هدف اصلی کارلوس کی‌روش حضور در جام‌جهانی است و اگر به جام‌جهانی نرسیم قرارداد او به اتمام می‌رسد.
وی تاکید کرد: کی‌روش می‌داند اگر تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیرد فشار سنگینی روی تیم‌ملی وارد می‌شود و انتقادات زیادی می‌شود. نتیجه در این مسابقات هم مهم است اما خواستیم تغییرات از همین‌جا شروع شود و تیم با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه به میدان برود.

علی کریمی:از اینکه برای مردم کم گذاشتم، شرمسار و پشیمانم
علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، ضمن تبریک عید سعید فطر با انتشار پیامی در صفحه اینترنتی شخصی خود با هواداران، رسانه‌ها و اهالی فوتبال به درد و دل پرداخت که متن این پیام به شرح زیر است:
به نام او که بهترین است
درد و دلی برای سبک‌تر شدن
کلمات و جملات در ذهنم آن‌چنان با هم درگیر شده‌اند که قادر به ارائه احساسات خود نیستم. محبت‌های بی‌درنگ و بی‌ریای شما خوبان تمام رگ و پی وجودم را به لرزه انداخته. هموطن، هوادار، طرفدار، هر که هستی، هرجای این وطن که قرار داری، شماها از همه کس به من نزدیک‌ترید. حتی از خانواده‌ام، زیرا آنها منتصب به من هستند و شما مرا منتخب خود کرده‌اید. دست تک تک شما را می‌بوسم …
وی در ادامه این پیام آورده است: سروران رسانه‌ای، همبازی‌هایم، مربیان و دست اندرکاران؛ آنچنان مرا در دریای محبت‌شان انداخته‌اند که جز دست‌ و پا زدن عاجزانه و غرق شدن در امواج محبت‌ها راه دیگری ندارم. قلباً می‌گویم یک دنیا پشیمانم که چرا برای این مردم خوب و صمیمی بیشتر از اینها تلاش و فداکاری نکرده‌ام. از اینکه کم گذاشته‌ام، خیلی خیلی شرمسار و پشیمانم …
کریمی در پایان یادآور شده است: این احساسات قلبی و بی‌رنگ و ریای شما مردمان پاک سرشت، پرشکوه‌ترین بدرقه خداحافظی بود…
دوست‌دار شما
علی کریمی

با موافقت کی روش، تیم ملی ایران دردیداری دوستانه به مصاف کره جنوبی می رود.
به گزارش ایسنا، با پیشنهاد فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی و موافقت فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش، تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.
علی کفاشیان از موافقت کی‌روش برای انجام این بازی دوستانه خبر داد.
تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ دو بار به مصاف هم رفتند که تیم ایران در هر دو بازی به پیروزی رسید.
پس از این دو بازی، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو بار پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با تیم ایران را مطرح کرد که هر دو بار این پیشنهاد با مخالفت ایران روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه احتمال رویارویی ایران و کره‌جنوبی در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا وجود ندارد، کی‌روش این بار با انجام این بازی دوستانه موافقت کرده است.
هنوز زمان و مکان قطعی این بازی مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود این بازی پیش از جام ملت‌های آسیا برگزار شود.

مالکیت باشگاه راه آهن به دادستانی رسید.
به گزارش ایسنا، جلسه‌ی مزایده باشگاه راه‌آهن دوشنبه تنها با حضور بهنام ابوالقاسم‌پور به عنوان نماینده حمید استیلی برگزار شد اما به دلیل اینکه این مجموعه بر روی مبلغ خرید ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومانی این باشگاه تأکید داشت، دادستانی این قیمت را نپذیرفت تا مالکیت باشگاه راه‌آهن به صورت موقت در اختیار دادستانی تهران قرار گیرد.
دادستانی قیمت پایه این مزایده را ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرده بود.
همچنین با توجه به تصمیم اتخاذ شده قرار است مسئولان دادستانی جلسه‌ای را با حضور حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم برگزار کنند تا تکلیف تیم مشخص شود اما به او اعلام شده که تا مشخص شدن وضعیت حق هزینه کردن در این باشگاه را ندارد.

جرارد:لیورپول این فصل می تواند قهرمان شود.
لیورپول در فصل گذشته تا آستانه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پیش رفت اما با بدشانسی این عنوان را به منچستر سیتی واگذار کرد. حالا استیون جرارد امیدوار است این ناکامی در فصل جدید تکرار نشود.
کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در این ارتباط گفت: به نظر من این برای اولین بار پس از مدت‌های طولانی است که من با قاطعیت اعلام می‌کنم لیورپول می‌تواند در فصل جدید قهرمان لیگ برتر شود.
وی خاطرنشان کرد: می‌توانم به طرفداران این قول را بدهم که ما از فصل قبل خیلی بهتر هستیم و تجربه خوبی که از اشتباهات فصل گذشته کسب کردیم می‌تواند به ما در موفقیت آینده کمک زیادی بکند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*