خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

54rew543ee456

ایران با شکست مقابل ایتالیا به مقام چهارم لیگ جهانی والیبال بسنده کرد.
دیدار رده بندی این رقابت ها عصر دیروزبین ایتالیا و ایران در سالن نلسون ماندلا شهر فلورانس برگزار شد که این بازی با برتری سه به صفر لاجوردی پوشان خاتمه یافت و میزبان این دوره به مقام سوم رسید و ایران در رده چهارم جای گرفت.
دردیدار پایانی این دوره هم، آمریکا با برتری ۳به صفر مقابل برزیل برسکوی قهرمانی ایستاد.

آسمان خراش های ایرانی با اقتدار بربام بسکتبال قاره آسیا قرارگرفتند.
دیدار نهایی رقابت های بسکتبال کاپ قهرمانی آسیا بین دوتیم ایران و تایوان درشهر ووهانچین برگزارشد که ملی پوشان بسکتبال ایران با ارائه یک بازی برتر، حریف سختکوش خود را ۸۹-۷۹ مغلوب کرده و با این برد شیرین، به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند.
تیم ملی ایران با قهرمانی دراین دوره، موفق شد جواز حضور مستقیم درپیکارهای سال آینده جام ملت های آسیا را نیز دریافت کند.

علی کریمی از فوتبال خداحافطی کرد، جادوگر برای همیشه کفش هایش را آویخت.
به گزارش ایسنا، علی کریمی، کاپیتان سابق تیم پرسپولیس و بازیکن پیشین تیم ملی دیروزاز فوتبال خداحافظی کرد
کریمی پیش از این یک بار در زمانی که پیراهن پرسپولیس رابه تن داشت
پس از شکست سرخپوشان دردیدار پایانی جام حذفی برابر سپاهان اصفهان همراه با مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کرده بود ولی در ادامه از تصمیم خود منصرف شد و با پوشیدن پیراهن تراکتورسازی به فوتبال بازگشت.
کریمی مرد سال ۲۰۰۴ فوتبال آسیا نیز شناخته شد و سابقه بازی در بایرن مونیخ و شالکه را نیز در کارنامه داشت. او ۱۲۷ بازی ملی را به نام خود ثبت کرد و در جام‌جهانی ۲۰۰۶ نیز یکی از ۲۳ بازیکن تیم ملی بود.

با نه قهرمانی، پرسپولیس پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ ایران شناخته شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که تا آغاز سی و سومین دوره لیگ فوتبال ایران تنها دوهفته باقی مانده، فقط ۶ تیم تاکنون موفق به قهرمانی شده اند که پرسپولیس با ۹ عنوان قهرمانی در صدر جدول پرافتخارترین تیم ها ایستاده است. این تیم ۸ بار نیز در رده دوم و ۵ بار در رده سوم ایستاده است و در مجموع ۳۱ دوره ۲۲ بار بین سه تیم اول جدول قرار داشته است (البته لیگ سال ۵۷ ناتمام ماند و بنابراین رتبه های ان سال محسوب نمی شود).
استقلال تهران با ۸ قهرمانی و ۸ مقام دومی و ۵ مقام سومی پس از پرسپولیس دومین تیم پرافتخار لیگ ایران است. پاس تهران سابق با ۵ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی تیم سوم و سپاهان با ۴ قهرمانی و یک نایب قهرمانی تیم سوم جدول تیم های پرافتخار لیگ است. سایپا با ۳ قهرمانی و فولاد با ۲ قهرمانی دیگر تیم های پرافتخار تاریخ لیگ هستند.

فیلیپه لوئیس:حضور درچلسی رویایی بزرگ بود.
سرانجام پس از مدت ها مذاکره میان سران ۲ باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید ، مدافع قهرمان فصل گذشته لالیگا با امضای قراردادی ۳ ساله به جمع شاگردان مورینیو پیوست.
قرار است این برزیلی که ۱۶ میلیون پوند انتقالش برای چلسی آب خورده پیراهن شماره ۵ این تیم را بر تن کند ،پیراهنی که پس از جدایی میشل اسین از استمفورد بریج بر تن هیچ کدام از بازیکنان این تیم پوشانده نشد.
لوئیس پس از دیگو کاستا و توبیا کورتوآ سومین بازیکنی است که در تابستان جاری از اتلتیکو به چلسی منتقل می شود.
این برزیلی پس از امضای قرارداد با ابراز رضایت از حضور در چلسی گفت: حضور در چلسی رویایی است که باور کردن آن سخت بود، اما در نهایت تبدیل به واقعیت شد. از اینکه به چلسی پیوستم خوشحالم و بی‌صبرانه در انتظار شروع لیگ برتر هستم. امیدوارم با چلسی بتوانم به افتخارات زیادی دست پیدا کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*