خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی
اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

تراکتورسازی تبریز قهرمان جام شهدا شد، خطیبی نخستین جام را برای قرمزپوشان تبریزی به ارمغان آورد.
دیدار نهایی رقابت های چهارجانبه فوتبال جام شهدا پنجشنبه شب بین دوتیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز درورزشگاه تختی تهران برگزارشد که این دیدار با برتری ۲-۱ قرمزپوشان تبریزی خاتمه یافت و این تیم با این برد به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
محمد قاضی برای استقلال و فرشاد احمد زاده و محسن دلیر برای ترکتورسازی تبریز دراین مسابقه گلزنی کردند.

افشین پیروانی به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شد.
علی دایی پیش از شروع لیگ چهاردهم افشین پیروانی را به عنوان یکی از دستیاران خود انتخاب کرد. پس از این انتخاب، پیروانی پنجشنبه به ورزشگاه درفشی فر رفت و در تمرین سرخپوشان حضور یافت. علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس هم در جلسه‌ای کوتاه با بازیکنان، مراسم معارفه پیروانی را برگزار کرد.

مالک باشگاه لیورپول:زمان فروش سوارس سررسیده بود.
لوئیس سوارز ۲۷ ساله که ۳۱ گل او فصل گذشته به لیورپول کمک کرد عنوان دوم لیگ برتر انگلیس را کسب کند چندی پیش با رقم ۸۸ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.
با وجود رفتن سوارز جان هنری رئیس لیورپول معتقد است خط حمله این باشگاه فصل آینده هم آتشین خواهد بود.
هنری در گفتگو با ان بی سی اظهارداشت: زمان بسیار خوبی برای فروش سوارز بود. او زحمات زیادی برای لیورپول کشید و باشگاه هم همه کار برای او کرد. زمان آن رسیده بود که این دو از هم جدا شوند. به نظر من بدون او هم شما شاهد خط حمله فوق العاده ای از لیورپول خواهید بود.

پیگرینی:فان خال درمنچستر موفق می شود.
ایسنا دراین باره نوشت:سرمربی تیم منچستر سیتی انگلیس درباره حضور لوئیس فان خال هلندی درراس کادر فنی منچستر یونایتد گفت:منچستر فصل بسیار بدی را پشت سرگذاشت، اما این تیم الان تغییر کرده است. هدایت منچستر را یک مربی با تجربه و کاربلد به نام لوئیس فان خال بر عهده دارد. فان خال مربی خوب و باتجربه ای است. او سابقه حضور در تیم های بزرگی چون بارسلونا و بایرن مونیخ را دارد و به خوبی با فوتبال اروپا آشنا است. او می تواند با منچستر یونایتد نتایج خوبی کسب کند و این تیم را از شرایط بدی که دارد خارج کند.

فرانک لمپارد به نیویورک سیتی پیوست.
فرانک لمپارد بازیکن تیم چلسی انگلیس بعد از ۱۳ سال حضور در این تیم سرانجام آبی های لندن را ترک کرد، تا به باشگاه نیویورک سیتی در لیگ ام ال اس بپیوندد.
این بازیکن سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و دو عنوان قهرمانی در جام اتحادیه، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان در مدت حضورش در چلسی کسب کرد.
لمپارد دومین خرید بزرگ نیویورک سیتی است، آنها پیش از این داوید ویا مهاجم پیشین بارسلونا را از اتلتیکومادرید به خدمت گرفتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*