خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » آغاز فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال ایران
آغاز فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال ایران

آغاز فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال ایران

قطار چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به حرکت درمی آید.
فصل جدید این رقابت ها از عصر پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می شود که درنخستین بازی، تراکتورسازی تبریز میزبان فولاد خوزستان است.
این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که می توان آن را دیدار سوپر جام فوتبال ایران نامید، زیرا فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی دور گذشته لیگ برتر است و تراکتورسازی تبریز نیز عنوان قهرمان جام حذفی را یدک می کشد و همین مسئله به جذابیت های این مسابقه خواهد افزود.
از دیگر نکات بارز این دیدار، می توان به تغییر سرمربیان دوتیم اشاره کرد.
درتیم فولاد، دراگان اسکوچیچ مربی موفق فصل پیش ملوان انزلی جای حسین فرکی را گرفته و باید به انتظارات به حق هواداران دوآتیشه این تیم خوزستانی پاسخ دهد.درسوی دیگر میدان هم، رسول خطیبی، مربی جوان این روزهای فوتبال ایران درتراکتورسازی جانشین تونی اولیویرا پرتغالی شده و کار بسیار سختی دراین فصل بازی ها دارد و درضمن باید پاسخگوی هواداران سرسخت این تیم تبریزی هم باشد.
دردیگر بازی نیز، صبای قم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.
هدایت صبا دراین فصل هم برعهده صمد مرفاوی است و ذوب آهن که فصل قبل درروز پایانی درلیگ برتر ماندنی شد، سرمربیگری خود را به یحیی گل محمدی مربی موفق فصل پیش نفت تهران سپرده، تا شاهد نتایج خوب درپیکارهای این فصل باشد.
درآخرین بازی پنجشنبه نیز، دوتیم تهرانی راه آهن و استقلال به دیدار هم می روند.
آبی پوشان پایتخت که فصل قبل را با عنوان پنجمی به پایان رساندند، این فصل با تغییرات مدیریتی گسترده ای روبرو شده و با آمدن هیئت مدیره جدید و درادامه انتخاب بهرام افشارزاده باتجربه به عنوان مدیرعامل، درپی آینده ای خوب هستند.
استقلالی ها درفصل نقل و انتقالات بسیار فعال بوده و با جذب نیروهای جوان و باتجربه درصدد کسب نتایج خوب دراین فصل و به فراموشی سپردن نتایج ضعیف فصل گذشته با امیر قلعه نویی هستند.درآنسوی میدان، راه آهن که تا واپسین روزهای نقل و انتقالات با مشکلات عدیده مدیریتی روبرو بود با آمدن حمید استیلی به عنوان مالک درپی جبران مافات بود که پس از گذشت تنها چند روز از ورود تیم مدیریتی جدید به این باشگاه، قوه قضائیه مالکیت استیلی و دوستانش را زیر سئوال برد و با حضور آنها درراس هرم یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران مخالفت کرد و تا مشخص شدن وضعیت مدیریت این باشگاه خود مسئولیت راه آهن را برعهده گرفت.
سایر بازی های این هفته نیز جمعه برگزار می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*