خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » قول پاداش یک میلیون دلاری به بازیکنان تیم ملی – فریدون شیبانی

قول پاداش یک میلیون دلاری به بازیکنان تیم ملی – فریدون شیبانی

635383504038856714

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال پس در یک نشست رسانه ای در برزیل اعلام کرد که تیم ملی ایران اگر بتواند به دور دوم پیکارهای جام جهانی راه یابد، بازیکنان این تیم از سهمیه فیفا یک میلیون دلار به بازیکنان پاداش خواهد گرفت.
پیش از این نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، که در برزیل بسر می برد، به بازیکنان در صورت صعود وعده پاداش داده بود. کفاشیان در این مورد گفت: “این طور نیست که بخواهیم این پول (جایزه از سوی فیفا) را با خودمان ببریم. بلکه این پول‌ها را حواله می ‌کنیم. اگر از گروه صعود کنیم، (فیفا) یک میلیون دلار بیشتر به ما می‌دهد که اگر این صعود انجام شود، این یک میلیون دلار را بین بازیکنان تقسیم می‌ کنیم.”
رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد که تصمیم به پاداش یک میلیون دلاری در جلسه ای با مسوولان در برزیل و در همان روز اتخاذ شده و جدا از پاداش اعلام شده از سوی دولت و وزارت ورزش است. او همچنین گفت که هم اکنون هم بسیاری از ایرانیان به بازیکنان قول پاداش داده اند.
در حالی که همواره تاکید بر پرهیز از فشار روانی بر بازیکنان است، کفاشیان در مورد مسابقه با آرژانتین به خبرنگاران گفت: “فکر می ‌کنم که بازیکنان ما مانند بازی با نیجریه برای دیدار بعدی هم آماده هستند. این بازی برای ما مهم است و انتظار داریم که روز خوبی برای ما باشد. البته هم بازی با آرژانتین و هم بازی با بوسنی برای ما اهمیت دارد. فکر می ‌کنم که بیشتر مردم دنیا بازی ایران و آرژانتین را تماشا می ‌کنند. از این بازی استقبال بیشتری نسبت به بازی با نیجریه و بوسنی خواهد شد. ما این را می‌ دانیم و مطمئن هستیم که این مسئله انگیزه بازیکنان ما را بالا می‌برد.”

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*