خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه / امیر خسروجردی
ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه / امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه / امیر خسروجردی

ملی پوشان فوتبال ایران وارد برزیل شدند.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور دربازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بامداد سه شنبه تهران را به مقصد این کشور ترک کرده بود پس از نوزده ساعت پرواز، ساعت ۱۷ سه شنبه وارد برزیل شد، تا اردوی یک هفته‌ای خود را پیش از آغاز جام جهانی در کشور میزبان این رقابت‌ها برگزار کند.
تیم ملی ایران جزو نخستین تیم‌هایی است که وارد برزیل شده است. نخستین تیمی که وارد محل برگزاری مسابقات شده، تیم ملی استرالیا است.
قرار است ملی پوشان فوتبال ایران در اردوی یک هفته‌ای خود در سائوپائول، جمعه این هفته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو بروند. این دیدار بر اساس قوانین فیفا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
تیم ملی ایران در گروه شش رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های ملی نیجریه، آرژانتین و بوسنی همگروه است و درنخستین دیدار به مصاف نیجریه می رود.

اشکان دژاگه درمیان شانزده بازی ساز جام جهانی
در حالی که ۹ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده است وبیشتر تیم‌ها فهرست نهایی و ۲۳ نفره خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد‌ه‌اند، سایت دویچه وله آلمان به معرفی شانزده بازی ساز این رقابت ها پرداخت که درمیان آن ها نام اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران نیز به چشم می خورد.
این سایت درمطلب خود درباره دژاگه نوشت:دژاگه که سال‌های زیادی در بوندس‌لیگا فعالیت داشت و در سال ۲۰۱۲ به همراه ولفسبورگ قهرمان آلمان شد، در حال حاضر در خدمت باشگاه انگلیسی فولام قرار دارد. اشکان اگر چه در تیم ملی جوانان آلمان حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان رود. او با توجه به تجربه‌ بین‌المللی‌اش یکی از مهره‌های مهم کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران وارد سائوپائولو برزیل شد.
تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری دو مسابقه خود با تیم ملی برزیل درلیگ جهانی سه شنبه وارد این کشور شد.
ملی پوشان والیبال ایران که دردوبازی بازی قبلی که دو مسابقه قبلی خود در این رقابت ها مغلوب ایتالیا شدند برای اینکه امید به صعود از این گروه داشته باشند باید با کسب امتیاز این دوبازی حساس را به پایان برسانند.
تمرینات تیم ملی ایران تا بازی با برزیل صبح و بعدالظهر ادامه خواهد داشت و سپس این تیم روزهای شانزده و هفده خرداد در دومسابقه به مصاف تیم قدرتمند برزیل، پرافتخارترین تیم لیگ جهانی خواهد رفت.

حسین خانی و یزدانی درصدر برترین های کشتی آزاد جهان
درجدیدترین رده بندی برترین کشتی گیران آزاد جهان درماه جای میلادی، می که دیروز فیلا اعلام کرد، مصطفی حسین خانی و رضا یزدانی کشتی گیران اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم ایران بالاتر از سایر رقیبان درصدر قراردارند.
همچنین دراین فهرست، کمیل قاسمی در۱۲۵ کیلوگرم درمکان دوم قراردارد و رضا افضلی ومیثم مصطفی جوکار کشتی گیران وزن های ۷۴ و ۸۶ ایران نیز درجایگاه سوم ایستاده اند.

توماس هسلر با پدیده مشهد قرارداد امضا کرد.
توماس هسلر بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان درجام جهانی نود ایتالیا سه شنبه پس از توافق با مسئولان باشگاه پدیده مشهد قرارداد خود را به عنوان دستیار علیرضا مرزبان سرمربی این تیم امضا کرد و به این ترتیب نماینده مشهد را درلیگ چهاردهم همراهی خواهد کرد.
هسلر یکی از بازیکنان نامدار فوتبال آلمان است که همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی ۱۹۹۰ رسیده و حتی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقابل ملی‌پوشان ایران به میدان رفت. این مربی آلمانی در اردوی کیش به پدیده خواهد پیوست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*