خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » خبرنامه روز سه شنبه امیر خسروجردی
خبرنامه روز سه شنبه امیر خسروجردی

خبرنامه روز سه شنبه امیر خسروجردی

کی روش عاشق ماندن درایران بودم ولی برخی نخواستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید ایران برابر بوسنی با شور و اشتیاق بیشتری به میدان می‌رود تا پیروزی به دست بیاورد.
به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش دیروزدر حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایراندر کمپ کورینتیانس در جمع خبرنگاران گفت:ابتدا درباره وضعیت تیم ملی گفت: خوشبختانه مطلبی را که می‌توانم اکنون بگویم این است که با وجود انجام دو بازی سخت به دلیل آماده‌سازی خیلی خوبی که پیش از جام جهانی داشتیم، اکنون هیچ مصدومی نداریم و همه بازیکنان‌مان سرحال هستند.
خبرنگاری در ادامه از کی‌روش درباره تمدید قراردادش با تیم ملی پرسید و به او گفت که در ایران جو بسیار مثبتی برای ماندن او ایجاد شده است. کی‌روش پاسخ داد: در درجه اول خیلی شفاف می‌گویم که شنیدن این خبر که در ایران از بالاترین مقام اجرایی کشور گرفته تا مردم حس خوبی به من دارند، بسیار خوشحال کننده است.
وی افزود: از ۱۰ ماه پیش که به جام‌جهانی صعود کردیم آرزویم بوده که در جام جهانی خیلی خوب کار کنیم. حالا هم تمرکز من کاملا بر روی بازی سوم‌مان برابر بوسنی است تا هر چه بیشتر افتخار و غرور برای ایران بیاوریم. ارائه جزئیات بیشتر دراین‌باره را فعلا مناسب نمی‌دانم.
کی‌روش با این حال گفت: در ۱۰ ماه گذشته با کارها و رفتارهایم بارها ابراز کردم که ماندن در ایران برایم افتخار است و دوست دارم که در خدمت ایران باشم اما متاسفانه در این مدت برخی با من بازی کردند و این باعث شرمندگی من شد. عاشق ماندن در ایران بودم ولی برخی اجازه ندادند. وقتی برای خداحافظی به ایران بیایم، خواهم گفت که این افراد چه کسانی بودند اما اکنون فقط روی بازی با بوسنی تمرکز می‌کنم.

داور اسپانیایی قضاوت بازی ایران و بوسنی را برعهده دارد.

فیفا دیروزاعلام کرد، ولاسکو کاربایو اسپانیایی دیدار دوتیم ایران و بوسنی و هرزگوین را قضاوت خواهد کرد.
این دیدار چهارشنبه درسالوادور برگزار خواهد شد.
ولاسکو کاربایو پیش از این دیدار انگلیس و اروگوئه را هم قضاوت کرده بود.

سایت فیفا:ایران بهترین تیم دفاعی جام جهانی تاکنون

سایت فیفا، ایران را به عنوان بهترین تیم جام جهانی از نظر کارهای دفاعی انتخاب کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:پایگاه اینترنتی فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا در بخش آمار و ارقام خود عملکرد تیم‌ها را از چند نظر بررسی کرده که در بخش کارهای دفاعی، تیم ملی ایران بین همه ۳۲ تیم حاضر در جام در صدر قرار دارد.
ایران در این جدول آماری بالاتر از همه تیم‌ها در رده نخست است و پس از تیم ملی کشورمان الجزایر،‌ اروگوئه، کره جنوبی،‌ انگلیس، کامرون، نیجریه، ساحل‌عاج، مکزیک و شیلی قرار دارند. در انتهای این فهرست هم به ترتیب فرانسه، اسپانیا، پرتغال، ژاپن، غنا و آرژانتین هستند.
شاگردان کی‌روش بر اساس این جدول که دارای آیتم‌های مربوط به کارهای دفاعی است با عملکرد خوب در دو بازی اخیر در صدر هستند.

حقیقی و دژاگه درتیم منتخب روز دهم جام جهانی

نام علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه در تیم منتخب روز دهم جام جهانی قرار گرفت.
ایسنا دراین باره نوشت: روز دهم این دوره از مسابقات با سه دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده آرژانتین موفق شد با گل دقایق پایانی لیونل مسی ایران را از پیش رو بردارد.
پایگاه اینترنتی واول اسپانیا تیم منتخب روز دهم جام جهانی را معرفی کرد که نام علیرضا حقیقی و اشکان دژاگه درآن به چشم می خورد.

دژاگه:مقابل آرژانتین با قلبمان بازی کردیم

اشکان دژاگه عنوان کرد بازیکنان ایرانی در بازی برابر آرژانتین ۹۰ دقیقه با قلب‌شان بازی کردند.
به گزارش ایسنا، دژاگه که یکی از بهترین بازیکنان ایران برابر آرژانتین بود، در صفحه شخصی خود نوشت:بازی بسیار خوبی برابر آرژانتین داشتیم. تمام تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشتند. همان طور که دیدید تا ثانیه‌های آخر با ۱۱۰ درصد توان جنگیدیم. می‌توانم به شما بگویم که بازیکنان ما برابر آرژانتین با قلب‌شان بازی کردند اما فوتبال همین است. ما تقریبا تمام طول بازی لیونل مسی را کنترل کردیم اما مسی، مسی است و بازیکنی است که می‌تواند با یک حمله همه چیز را تغییر دهد. ”
دژاگه در ادامه گفت: “اکنون تمرکز ما روی بازی با بوسنی است. از تمام حمایتی که در این چند روزه از ما شد سپاسگزارم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*