خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اف آی و ب: پیروزی برزیل بر ایران در پنج ست نفس گیر – فریدون شیبانی
اف آی و ب: پیروزی برزیل بر ایران در پنج ست نفس گیر – فریدون شیبانی

اف آی و ب: پیروزی برزیل بر ایران در پنج ست نفس گیر – فریدون شیبانی

فدراسیون بین المللی والیبال از سائوپائولوی برزیل گزارش داد که در سومین هفته لیگ جهانی ۲۰۱۴ والیبال تیم ملی برزیل برای پیروزی سه بر دو بر ایران نیاز به مسابقه ای در پنج ست شد. نتیجه ست ها به ترتیب ۲۵ بر ۲۳، ۲۸ بر ۳۰، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ بود. این مسابقه در تالار ورزشی ابیراپوئرا انجام شد.

ضربه آبشار سیدنی دوس سانتوز، بلوک کننده میانی برزیل در برابر بلوک کننده ایرانی.

ضربه آبشار سیدنی دوس سانتوز، بلوک کننده میانی برزیل در برابر بلوک کننده ایرانی.

در این مسابقه شهرام محمودی، آبشارزن ایرانی با ۲۲ امتیاز پرثمرترین بازیکن بازی بود، در حالی که سیدنی دوس سانتوز (سیدائو) بلوکر میانی تیم برزیل با ۱۶ امتیاز رده بعدی را بدست آورد.
ویسوتو: برای برزیل هیچ روز آسانی نبود
پایگاه فدراسیون بین المللی والیبال همچنین گزارش داد که لیندرو ویسوتو، ستاره تیم ملی والیبال برزیل که در ست پنجم سرنوشت بازی را تغییر داد، در پایان بازی گفت که برای تیم برزیل این روز هرگز آسان نبود.
برزیل، قهرمان نه دوره لیگ والیبال جهان برای پیروزی بر ابرقدرت آسیایی ایران نیاز به پنج ست نزدیک پیدا کرد.
ویسوتو، عامل اصلی تیم برزیل در ست پنجم اعتقاد داشت که ایران یکی از بهترین تیمهای جهان است که در سراسر مسابقه برزیل را به دردسر انداخت.
او گفت: ” ما چهره خوبی داشتیم، اما ایران در چنین سطح بالایی بازی کرد. ما در بازیهای پیش پاره ای اشتباهها داشتیم. اما امروز بازیمان را بهبود بخشیدیم. این یک بازی پایاپای بود و هر دو برای هر امتیاز جنگیدیم. ما امروز هرگز بازی آسانی نداشتیم.”

اسلوبودان کواچ، مربی تیم ایران هم گفت که برزیل همیشه یک حریف سرسخت است و ایران برای رویارویی با این تیم باید در بهترین شکل خود باشد.
او همچین بازی تیم ایران در سه ست نخست را ستود، اما اعتقاد داشت در ست های چهارم و پنجم به عنوان یک تیم بازی نکرد. خوشحالی اش از نتیجه را غیرممکن دانست و گفت: “برزیل نبرد، ما باختیم.”

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*