خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

var54zeshi

علیرضا فغانی داور چهارم بازی افتتاحیه جام جهانی برزیل

طبق تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا، علیرضا فغانی در کنار تیم داوری ژاپنی دربازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ میان برزیل و کرواسی خواهد بود.
خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:وی قرار است به عنوان داور چهارم در این مصاف حضور داشته باشد.
یونیشی نیشی‌مورا داور ۴۲ ژاپنی به عنوان داور وسط به همراه تورو ساگارا و تویشیو ناگی،‌ دوهموطن خود این بازی را قضاوت خواهد کرد.
این مسابقه پنجشنبه شب درسائوپائولو برگزار خواهد شد.

علیرضا جهانبخش:امیدواریم جام جهانی موفقی داشته باشیم.

مهاجم جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد ایران بتواند جام جهانی موفقی را پشت سر بگذارد. او همچنین از برخورد گرم مردم سائوپائولو با اعضای تیم ملی ایران تمجید کرد.
به گزارش ایسنا، جهانبخش دراین باره گفت:تلاش زیادی کردم تا بتوانم به تیم ملی ایران دعوت شوم. اینجا تمرینات خوبی را با سایر بازیکنان تیم پشت سر گذاشتم. در روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی را داشتیم و فکر می‌کنم توانسته‌ایم خودمان را به خوبی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده کنیم. امیدواریم که بتوانیم جام جهانی خوبی را پشت سر بگذاریم و عملکرد خوبی داشته باشیم.
مهاجم ایرانی نایمخن درباره پیروزی ایران برابر تیم ترینیدادو توباگو در دیداری دوستانه گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود، چرا که پیروزی قبل از آغاز جام جهانی از هر لحاظ مهم و حائز اهمیت است. اکنون همه ما به فکر بازی با نیجریه هستیم تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی به دست آوریم.

قوجان نژاد:توانایی کسب خوب را دربرزیل دارد.

ملی پوش ایرانی تیم چارلتون انگلیس اظهارداشت:تیم ملی ایران توانایی کسب نتایج خوب در جام‌جهانی را دارد و باید از حضور در این رقابت‌ها لذت ببرد.
رضا قوچان نژاد درحاشیه تمرین دیروزتیم ملی ایران درکمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو در گفت‌وگو با خبرنگاران برزیلی شرکت کرد و از انگیزه بالای تیم ایران برای حضوری قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۴ سخن گفت.
قوچان‌نژاد درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: آن چه برای ما اهمیت دارد انجام فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند است. قطعا نتیجه نیز در کنار فوتبال زیبا اهمیت دارد اما باید کیفیت خودمان را در جام جهانی نشان دهیم و از حضور در این رقابت‌ها لذت ببریم. جام‌جهانی فرصتی است که همه کشورها در آن حضور ندارند و تنها ۳۲ تیم توانسته‌اند به این رقابت‌ها راه یابند. می‌دانیم که ما برزیل، اسپانیا یا آرژانتین نیستیم و برای قهرمانی جام جهانی تلاش نخواهیم کرد اما توانایی این را داریم که بازی‌های خوبی از خود نشان دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
گوچی در پایان اظهارداشت:در جام جهانی همه تیم‌ها قدرتمند هستند و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد. باید از این جام جهانی درس بگیریم تا بتوانیم فوتبال‌مان را روز به روز به سطح اول دنیا نزدیک‌تر کنیم. من هر کاری که برای موفقیت تیمم لازم باشد در جام جهانی انجام می‌دهم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند و از نام و اعتبار فوتبال ایران در عرصه جهانی دفاع کنند.

دل پیرو:ایتالیا نمی تواند مقابل انگلیس آسوده و راحت باشد.

الساندرو دل‌پیرو، مهاجم سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در مصاحبه با بی بی سی ضمن تمجید از مهاجم اول سه شیر اظهار داشت: وین رونی بازیکنی فوق‌العاده است. در حال حاضر او شرایط خوبی دارد و تا آغاز جام جهانی بهتر هم خواهد شد.
دل‌پیرو در بخش دیگری ازاین مصاحبه به رشد خوب بازیکنان ملی‌پوش انگلیس اشاره کرد و گفت: انگلستان نسبت به ۱۵ سال پیش تغییر کرده و حالا تبدیل به یک تیم مدعی شده است. بازیکنان این تیم در شرایط خوبی هستند و بدون تردید ایتالیا در بازی اول برابر آنها نمی‌تواند راحت و آسوده باشد.
مردان چزاره پراندلی روز ۲۴ خرداد در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف انگلیس خواهند رفت.

پبکه:دل بوسکه بهترین مربی تاریخ است، ترجیح می دهم با برزیل درنیمه نهایی یا فینال روبرو شویم

جرارد پیکه، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا در خصوص گروه دوم جام جهانی که در آن لاروخا با تیم‌های هلند، شیلی و استرالیا همگروه است، به خبرنگاران گفت: همانطور که شما اشاره کردید اسپانیا در گروه دشواری قرار گرفته است، چون دیدار اول ما در واقع تکرار بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی است و همین مسئله اهمیت این مسابقه را نشان می‌دهد. شروع جام جهانی با پیروزی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و سپس باید به مصاف شیلی برویم که آن هم جدالی واقعاً دشوار خواهد بود. استرالیا شاید آسانترین حریف ما در گروه باشد ولی در فوتبال نمی‌توان چیزی را حدس زد.
وی افزود: در مرحله گروهی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. هر چند بر این باورم که ما مدعی صعود از گروه‌مان هستیم و تلاش می‌کنیم تا عنوان نخست گروه را از آن خود کنیم، چون اگر به مقام دومی گروه برسیم یا اصلاً از گروه‌مان بالا نرویم خبر خوشی نخواهد بود. اگر ما در گروه‌مان دوم شویم و برزیل در گروهش صدرنشین شود در مرحله بعد باید با سلسائو دیدار کنیم. البته ترجیح می‌دهم در گروهمان صدرنشین شویم و با برزیل در مرحله نیمه نهایی یا فینال دیدار کنیم.
مدافع ۲۷ ساله اسپانیا اظهار داشت: به نظرم دل‌بوسکه بهترین مربی تاریخ فوتبال است. او با رئال مادرید دو بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است و در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا هم به عنوان قهرمانی رسیده است. ویسنته در رده ملی و باشگاهی به هرچه که می‌خواسته رسیده است. او به اندازه یک فرد روستایی فروتن است و در کنار ستاره‌های اسپانیا آرام به کارش ادامه می‌دهد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*