خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

sdf586453h

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی قاطع مقابل لهستان به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافت.
درادامه هفته ششم این رقابت ها درگروه یک عصردیروزدرسالن دوازده هزارنفری آزادی تهران، تیم ملی والیبال ایران دردومین بازی خود مقابل لهستان دریک بازی کاملابرتر درسه ست پیاپی و با نتایج(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰ و۲۵-۲۲)از سد حریف گذشت و با این برد دلچسب ۱۹ امتیازی شد و به علت پوئن شکنی بهتر نسبت به ایتالیا با قرارگرفتن درصدرجدول رده بندی گروه یک به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافت و یک افتخار بزرگ برای والیبال ایران کسب کرد.

هلند- مکزیک، لاله های نارنجی با معجزه روبن دربین هشت تیم برتر جام بیستم
درادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دیروزدو تیم ملی هلند و مکزیک درفورتالزا به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی درحالی که تا دقایقی پایانی با برتری یک به صفر مکزیک درجریان بود با درخشش آرین روبن و دوگل وسلی اسنایدر و کلاوس یان هانتلار از روی نقطه پنالتی به سود هلند خاتمه یافت و این تیم با این برد شیرین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و مکزیک از دور مسابقات حذف شد.

کی روش:فدراسیون اگر مرا می خواهد باید درخواست کتبی دهد.
کارلوس کی‌روش که به همراه دآ کروز، میگو و گاسپار (دستیارانش) به فدراسیون فوتبال آمده بود، پس از جلسه با علی کفاشیان در خصوص علت حضورش در فدراسیون گفت: برای پیگیری جزئیات ریز و برخی کارهای کادرفنی به فدراسیون آمدم. ضمن اینکه در این فرصت علی کفاشیان نظرات و مراتب تشکر و تقدیر خود را به خاطر حضور پرقدرت ایران در دور مقدماتی و مرحله نهایی جام جهانی به من منتقل کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در آخر جلسه کفاشیان بار دیگر تمایل خود را برای ادامه همکاری شخص من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داد. در ۱۱ ماه گذشته علاقه و تعهد خودم را برای همکاری با ایران نشان دادم و طبق همین امر هم ادامه می‌دهم اما اکنون صحبت کردن مهم نیست. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت جدی می‌خواهند با من ادامه دهند باید مکتوب این موضوع را اعلام کنند.
کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر به صورت مکتوب درخواست داده شود من و فدراسیون فوتبال فکرهای خود را می‌کنیم اگر توانستیم به توافق برسیم با هم ادامه می‌دهیم و اگر نه به عنوان دوست باقی می‌مانیم.
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا زمان خاصی را برای فدراسیون در خصوص تمدید قراردادش مشخص کرده است، گفت: زمان خاصی را برای فدراسیون تعیین نکرده‌ام و نمی‌دانم چه زمانی تکلیف این مسئله روشن می‌شود.

محسن فروزان به استقلال پیوست
محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز که پس از مذاکره با پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز به تراکتورسازی پیوسته بود، قراردادش را این تیم فسخ کرد و به استقلال پیوست.
قرارداد فروزان با استقلال ۲ ساله است.
این دروازه‌بان جوان در هفته‌های گذشته علاوه بر استقلال مذاکراتی با پرسپولیس و تراکتورسازی انجام داده و حتی گفته بود پس از انتخاب تیمم مشخص می‌شود که عاشق کدام تیم است.

انتقاد تند مارادونا از پله و بکن بائور به خاطر حمایت از سپ بلاتر
دیه‌گو مارادونا پس از انتقاد از سپ بلاتر، رئیس فیفا به خاطر محرومیت چهار ماهه‌ای که کمیته انضباطی این سازمان برای لوئیس سوارز در نظر گرفته، این بار حامیان این تصمیم فیفا را هدف انتقادات خود قرار داد. پله، اسطوره فوتبال برزیل و فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان دو شخصیت برجسته‌ای بودند که از تصمیم فیفا برای مجازات سنگین سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا حمایت کردند.
مارادونا گفت:این دو (پله و بکن‌باوئر) خزیدند و از موزه بیرون آمدند تا حرف بزنند و اظهارنظرهای احمقانه انجام دهند چون جفت‌شان دیوانه‌اند. آنها دو فندق‌جمع‌کن بیش نیستند. احتمالاً آقای رئیس از آنها خواسته این حرف‌ها را بزنند تا آنچه دنیا آن را یک بی‌عدالتی بزرگ می‌بیند را یک اتفاق کوچک جلوه دهد.
وی افزود: این دو از داخل تابوت‌های سنگی خود بیرون آمدند تا حرف‌هایی که به آنها گفته شده بود را بزنند و از فیفا دفاع کنند چون می‌دانند اگر این کار را نکنند حقوق‌شان قطع می‌شود. این آدم‌ها مرا دیوانه می‌کنند چون از چیزی غیرقابل دفاع، دفاع می‌کنند.
اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: امروز را به عنوان یکی دیگر از آن روزهایی که پله و بکن‌باوئر اظهارنظرهای احمقانه می‌کنند به یاد می‌سپارم، روزی که گفتند با فیفا موافقند. البته چطور می‌شود که آنها با فیفا موافق نباشند وقتی این سازمان حقوق‌شان را می‌دهد. واقعاً شرم‌آور است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*