خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه امیر خسروجردی

ejd32154

ایران با شکست ایتالیا مدعی صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شد.

درادامه این رقابت ها دیروزدوتیم ملی ایران و ایتالیا در سالن دوازده هزارنفری آزادی تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیداربا برتری ۳-۱ ایران خاتمه یافت.بااین نتیجه شاگردان اسلوبودان کواچ ضمن کسب دو برد پیاپی مقابل لاجوردی پوشان ۱۳ امتیازی شده و موقتا به رده دوم جدول رده بندی گروه یک صعود کردند.
ملی پوشان والیبال ایران درهفته ششم لیگ جهانی روزهای ششم و هشتم تیردر دو دیدار میزبان لهستان خواهند بود.

تمجید مایکل اوون از تیم ملی:ایران فوق العاده بود

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس از عملکرد ایران در بازی برابر آرژانتین تمجید کرد.
به گزارش ایسنا، ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر آرژانتین با یک گل شکست خورد تا یک امتیازی باقی بماند. مایکل اوون مهاجم سابق تیم ملی انگلیس پس از این دیدار در شبکه اجتماعی خود در توییتر نوشت برای ایران خیلی متأسف شدم. آنها فوق‌العاده بودند.
گری لینه کر:داور پنالتی ایران را نگرفت، به خاور میانه بی عدالتی شد.
اسطوره فوتبال انگلستان، صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم آرژانتین را پنالتی دانست و نگرفتن آن توسط داور را” بی‌عدالتی نسبت به خاورمیانه” خواند.
گرینه لینه‌کر فوق ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ در صفحه توئیتر شخصی خودش، نسبت به خطای مشکوک روی اشکان دژاگه در محوطه جریمه آرژانتین واکنش نشان داد. لینه‌کر در توئیت خود نوشت: “بی عدالتی نسبت به خاورمیانه وجود دارد. پنالتی مشهود برای ایران اتفاق افتاد.

سایت فولام:مسی قلب ایران را شکست

سایت فولام با اشاره به شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عنوان کرد: لیونل مسی با گلی که مقابل ایران به ثمر رساند، قلب ایرانی‌ها را شکست.
این سایت درباره بازی اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام دراین مسابقه تصریح کرد: داور باید در حساس‌ترین صحنه بازی، خطایی را که توسط پابلو زابالتا، مدافع آرژانتین روی دژاگه صورت گرفت، پنالتی اعلام می‌کرد،‌ پنالتی که از سوی کارشناسان تأیید شد. با این حال داور چنین اعتقادی نداشت و اعتراض‌های دژاگه هم به جایی نرسید.
سایت فولام در ادامه تأکید کرد: آرژانتین با این پیروزی صعودش به مرحله بعدی این رقابت‌ها را مسجل کرد.

واکنش مدافع آرژانتین به ادعای پنالتی تیم ملی ایران

تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین شنبه شب در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به اتمام رسید.
در دقیقه ۵۴ اشکان دژاگه در گوشه چپ محوطه جریمه حریف با مدافع آرژانتینی کورس گذاشت اما با تکل زابالتا مهاجم تیم ایران در محوطه جریمه سرنگون شد. در تصاویر تلویزیونی هم پنالتی مسجل بود ولی داور صربستانی به سادگی از آن گذشت و به اعتراض‌های فراوان دژاگه توجهی نکرد.
با این حال، زابالاتا مدافع آرژانتین در این خصوص گفت: من قبل از او (اشکان دژآگه) به توپ رسیدم و اول ضربه‌ای به توپ زدم. بازیکن ایران در ادامه به من برخورد کرد و به زمین افتاد. برای همین این صحنه پنالتی نبود.

کلوزه به رکورد بهترین گلزن جام های جهانی رسید.

میروسلاو کلوزه در نیمه دوم بازی شنبه شب آلمان مقابل غنا و در شرایطی که تیمش ۲ بر یک از حریف آفریقایی عقب بود به بازی آمد و توانست گل دوم ژرمن‌ها را دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.
با این گل کلوزه که در ۳ دوره قبلی جام جهانی ۱۴ گل زده بود، ‌به رکورد ۱۵ گل زده رونالدو برزیلی به عنوان بهترین گلزن تمام ادوار رسید.
این مهاجم ۳۶ ساله آلمانی در صورت زدن گلی دیگر در جام جهانی رکورد رقیب برزیلی را خواهد شکست خود عنوان‌دار بهترین گلزن جام‌های جهانی خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*