خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه

اخبار ورزشی روز جمعه

asda222sda

آلمان با درخشش توماس مولر آمریکا را شکست داد و مقتدرانه صعود کرد.

درادامه مرحله گروهی بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عصردیروز درگروه هفت دوتیم ملی آلمام و آمریکادرورزشگاه شهر رسیف به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل توماس مولر به سود شاگردان یواخیم لوو به پایان رسید.با این نتیجه آلمان با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.آمریکا هم علیرغم قبول این شکست، ۴ امتیازی باقی ماند وبه خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال به عنوان تیم دوم به همراه آلمان به مرحله بعد صعود کرد.
پرتغال- غنا، برد بی ارزش یاران رونالدو و خداحافظی با جام بیستم
درچارچوب مرحله گروهی بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پنجشنبه درگروه هفت تیم های ملی پرتغال و غنا رودرروی یکدیگر قرارگرفتند که این دیدار با پیروزی ۲-۱ پرتغال خاتمه یافت، اما این تیم علیرغم برد با ۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آمریکا درمکان سوم جدول رده بندی این گروه قرارگرفت و از دور مسابقات کنار رفت.

فیفا سوارس را نقره داغ کرد.

به گزارش ایسنا، فیفا دیروزرای خود را درباره لوئیس سوارس بازیکن تیم ملی اروگوئه اعلام کرد.
سوارس در دیدار مقابل ایتالیا در یکی از صحنه‌های بازی در حرکتی عجیب شانه کیلینی را گاز گرفت که همین مساله موجب شد کمیته انضباطی فیفا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل دهد و این بازیکن را با محرومیت احتمالی مواجه کند.
براین اساس، سوارس به علت انجام این حرکت غیرورزشی در بازی با ایتالیا ۹ جلسه از همراهی اروگوئه در بازی‌های ملی محروم شده است.
همچنین طبق حکم فیفا، سوآرس چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده که طبق این حکم او نمی‌تواند تا پایان ماه اکتبر برای لیورپول یا هر باشگاهی که در آن حضور دارد به میدان برود.

هانوفر درپی جذب اشکان دژاگه

پس از درخشش اشکان دژاگه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، این بازیکن مشتریان جدیدی پیدا کرده و چند تیم از بوندسلیگای آلمان و لیگ برتر انگلیس خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند.
براساس این گزارش، دیروزهم یک سایت آلمانی مدعی شده هافبک تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد هانوفر از تیم های حاضردربوندسلیگا مواجه شده است و سران این باشگاه قصد دارند اشکان دژاگه را برای فصل آینده به خدمت بگیرند.
بنا بر ادعای این سایت آلمانی، مسئولان باشگاه هانوفر و هر باشگاهی که خواهان عقد قرارداد با اشکان دژاگه هستند، باید مبلغی بین دو تا سه میلیون یورو به باشگاه فولام انگلیس پرداخت کنند تا این بازیکن را به دست آورند.

آمادگی کاناوارو برای هدایت تیم ملی ایتالیا

به دنبال استعفای چزاره پراندلی از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به دلیل ناکامی این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، از چند مربی بزرگ ایتالیایی به عنوان گزینه‌های هدایت آتزوری نام برده شد اما حالا یک گزینه کم‌تجربه مانند فابیو کاناوارو هم به فهرست این گزینه‌ها افزوده شده است.
کاناوارو، کاپیتان اسبق این تیم که در خط دفاع ایتالیابیش از ۱۰۰ بازی انجام داده است و همراه با آن قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شد، درباره مربیگری در تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: هدایت تیم ملی ایتالیا برای من مایه افتخار است، هرچند رئیس فدراسیون هم استعفا کرده و قرار است تغییراتی در این فدراسیون صورت بگیرد. به همین دلیل تصور می‌کنم که این کار سختی است.
کاناوارو که سال ۲۰۰۶ به خاطر نمایش فوق‌العاده‌اش در جام جهانی توپ طلای فرانس فوتبال را هم برد، افزود: بدون شک من نمی‌توانم به پیشنهاد مربیگری تیم ملی نه بگویم اما از برنامه‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا برای آینده‌ تیم بی‌اطلاعم هرچند می‌دانم که فوتبال ایتالیا در مقطع بسیار حساسی قرار دارد.
اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*