خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

4hgj114upo

تمرین شاداب تیم ملی فوتبال ایران پس ازتوقف نیجریه، کی روش در اندیشه مقابله با آرژانتین
ایسنا دراین باره نوشت:اعضای تیم ملی فوتبال ایران که دوشنبه شب پس از تساوی ارزشمند برابر نیجریه از کوریتیبا راهی سائوپائولو شده بودند، صبح دیروزبه وقت محلی نخستین تمرین خود را با تمرکز بر روی هدف بعدی یعنی آرژانتین برگزار کردند.
این در حالی است که ابتدا بازیکنان اصلی که دیروز برای تیم ملی بازی کرده بودند در سالن بدنسازی ریکاوری کردند.
همزمان با ریکاوری بازیکنان اصلی، بازیکنان ذخیره زیر نظر دستیاران کی‌روش تمرین کردند تا سرمربی تیم ملی بتواند در گوشه دیگر زمین اهداف تاکتیکی‌اش را در ذهن تجسم کند. البته بعد از چند دقیقه و هنگام پا به توپ شدن بازیکنان، کی‌روش هم به آن‌ها اضافه شد.
کی‌روش امروز تاکید زیادی بر حفظ تمرکز داشت و از بازیکنان می‌خواست پس از دریافت توپ و و کنترل آن با تمرکز بالا به سمت دروازه‌ ضربه بزنند.
پس از تساوی مهم ایران برابر نیجریه، روحیه تیم و همراهان بالاتر رفته و اکنون تیم ایران با اعتماد به نفس بیشتری آماده بازی‌های بعد می‌شود.

فغانی داور چهارم دیدار انگلیس و اروگوئه شد
فیفا اعلام کرد دردیدار تیمهای انگلستان – اروگوئه درگروه چهارم جام جهانی که پنجشنبه ۱۹ ژوئن برگزارمی شود به قضاوت “کارلوس ولاسکو کاربایو” از اسپانیا خواهد بود. دو هموطن این داور به نام های “روبرتو آلونسو فرناندس و “خوان یوسته” وی را در امر قضاوت کمک خواهد کرد
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران هم به عنوان داور چهارم در کنار زمین خواهد ایستاد.

توقف برزیل مدعی مقابل مکزیک درحضور انبوهی از تماشاگر
درادامه مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شب گذشته درگروه یک برزیل، میزبان این مسابقات درورزشگاه کاستلائوبه مصاف مکزیک رفت که درپایان با تساوی بدون گل متوقف شد.با این نتیجه سلسائو ضمن از دست دادن دوامتیاز، بهترین موقعیت برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد را از دست داد.
دراین دیدار برزیل از همان ابتدا حملات زیادی را روی دروازه مکزیک تدارک دید که این حملات با حضور بی نظیر دروازه بان مکزیک و بی دقتی مهاجمان این تیم راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و درنهایت مکزیکی ها یک امتیاز دلچسب را از این میدان سخت بدست آوردند.

بلژیک – الجزایر، پیروزی سخت کهکشانی ها مقابل نماینده آفریقا
درادامه مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دیروزدرگروه هشتم تیم ملی پرستاره بلژیک به مصاف الجزایر رفت و درحالی که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از حریف عقب بود با گل های مروان فلاینی و درس متینز از سد این تیم گذشت و به نخستین برد خود دراین مسابقات دست یافت.

همسر مرحوم جهان‌پهلوان تختی درگذشت.
شهلا توکلی پس از مدتها دست و پنجه نرم کردن با بیماری عصردیروزدر بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.
گفته می‌شد او رازهایی از مرگ مرموز غلامرضا تختی را با خود دارد اما با مرگش تمام این رازها را با خود به خاک برد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*