خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی پنجشنبه – امیرخسروجردی

ضمیمه ورزشی پنجشنبه – امیرخسروجردی

352803_593

با حذف فولاد خوزستان امیدهای ایران درلیگ قهرمانان آسیا برباد رفت.
درادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها عصردیروز فولاد خوزستان در مصاف با مهمانش السد قطر ٢-٢ مساوی متوقف شد و بااین نتیجه در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم السد بود که به خاطر گل زده بیشتر درخانه حریف با حذف فولاد به جمع هشت تیم برتر راه یافت.
هردوگل فولاد رادراین دیدار لوسیانو پریرا به ثمررساند.


رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از صبح پنجشنبه با شرکت ده تیم برتر دنیا درتهران آغاز می شود.

دراین مسابقات که به مدت دو روز درسالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود تیم ها دردو گروه پنج تیمی با هم رقابت خواهند کرد.
درگروه یک تیم های روسیه، مجارستان، آمریکا، ترکیه و قزاقستان حضور دارند و درگروه پنج تیم ایران، کره جنوبی، ارمنستان، آذربایجان و فنلاند قراردارند.
تیم ملی ایران که دررقابت های سال گذشته به مقام نایب قهرمانی دست یافت دراین دوره از مسابقات با ترکیبی از کشتی گیران باتجربه و جوان رودرروی حریفان خود قرار خواهد گرفت.
از سه طلایی المپیک، تنها قاسم رضایی، در این تیم غایب است و کشتی‌گیران عنوان‌داری نظیر حمید سوریان، امید نوروزی، طالب نعمت‌پور، بشیر باباجان زاده، حبیب الله اخلاقی و فرشاد علیزاده در ترکیب شانزده نفره ایران قرار گرفته‌اند.

اعضای هیئت مدیره جدید استقلال مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، وزارت ورزش و جوانان دیروزاعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرد. بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف‌نژاد،‌ صادق‌پور، سیف افجعی، صادق پناهی و توفیقی،‌ نه نفری هستند که ترکیب هیئت مدیره جدید آبی پوشان پایتخت را تشکیل می دهند.
به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است و پس از برگزاری نخستین نشست هیئت مدیره جدید،‌ طی دو، سه روز آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ گزینه نخست هدایت تراکتورسازی برای فصل بعد شد.

سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز درمطلبی اعلام کرد:مسئولان این باشگاه با بررسی گزینه های مختلف برای سپردن هدایت این تیم درلیگ چهاردهم اولویت اول خود را برانکو ایوانکوویچ کروات قراردادند و درپی این هستند تا مداکره نهایی را با سرمربی تیم ملی ایران درجام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انجام دهند.
دراین حال نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره مشکل پرداخت بدهی مالیاتی برانکو که مبلغ آن ۴۵۰ میلیون و مربوط به زمان حضور این مربی درتیم ملی ایران است گفت:این باشگاه قبول کرده که مبلغ فوق را به دارایی پرداخت کند و فدراسیون فوتبال نیز تعهد نماید آن را در طول فصل به باشگاه پرداخت نماید. اگر فدراسیون این طرح را قبول نماید باشگاه با این سرمربی قرارداد خود را نهایی خواهد کرد، اما اگر به هر دلیلی این مشکل حل نشود باشگاه تراکتورسازی بدون فوت وقت به سراغ گزینه های بعدی خود خواهد رفت که مربیانی سرشناس و رزومه داری هستند.

سویا قهرمان لیگ اروپا شد.

دیدار فینال این رقابت ها چهارشنبه شب بین دوتیم بنفیکا لیسبون پرتغال و سویا اسپانیا درورزشگاه یوونتوس تورین ایتالیا برگزارشد که این بازی درپایان وقت های قانونی و اضافه گلی دربرنداشت و درنهایت این ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای به ضربات پنالتی کشید که دراین قسمت سویا بهتر عمل کرد و ۴-۲ به برتری رسید و جام قهرمانی این فصل اروپا را به خانه برد، تا بنفیکا برای دومین سال پیاپی با شکست دردیدار فینال از رسیدن به جام قهرمانی ناکام بماند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*