خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و جدال فولاد و السد قطر برای صعود به جمع هشت تیم برتر

varzesh-ba-amir4

درادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها امشب فولاد خوزستان درورزشگاه غدیر اهواز دردیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان السد قطر است.
فولادی ها که دربازی رفت موفق شدند السد را درخانه خود با تساوی بدون گل متوقف کنند درصورت برد یک به صفر دراین بازی نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد.درآنسوی میدان، السدی ها نیز که رائول مهاجم کهنه کار اسپانیایی را درترکیب خواهند داشت و همه امید خود را به این گلزن قهار بسته اند برای جبران نتیجه بازی رفت و صعود به دور بعد رودرروی فولاد قرار خواهند گرفت که درصورت کسب یک تساوی ۱-۱ نیز به جمع هشت تیم برتر این دوره صعود خواهند کرد.


افتخار پارس:پرطرفدارترین شعار جام جهانی بر روی اتوبوس ایران
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنا بر اعلام فدراسیون جهانی فوتبال سه شعار “افتخار پارس”، “یک جهان، یک ملت و یک تیم” و “رویایت را محقق کن” سه شعار پرتکراری بود که توسط هوادارن در سایت فیفا درج شده بود.
بنا بر اعلام فدراسیون جهانی فوتبال “افتخار پارس” پرتکرارترین شعاری است که توسط هواداران اعلام شده بود و در نظر سنجی بیشترین رای را نصیب خود کرد. این شعار برروی اتوبوس‌های تیم ایران قرار خواهد گرفت.
شعار تیم‌های همگروه ایران که بیشترین آرا را به خود اختصاص داده، به شرح زیر است:
نیجریه: فقط با اتحاد می‌توانیم
آرژانتین: نه فقط یک تیم، ما یک ملت هستیم
بوسنی: اژدها در قلب، اژدها در زمین

سی بازیکن ایران برای جام جهانی به فیفا معرفی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران ۳۰ بازیکن تیم ملی ایران را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ به فیفا معرفی کرد.
بازیکنان معرفی شده به فیفا به این شرح است.
سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان)، هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال)، احمدآل نعمه، علیرضا بیرانوند، رضا نوروزی (نفت)، قاسم حدادی فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن)، کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، سوشا مکانی، بختیار رحمانی (فولاد)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایخمن)، اشکان دژاگه (فولام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دانیال داوری (اینتراخت براونشوایگ)، علیرضا حقیقی (اسپورتینگ)، سردار آزمون (روبین کازان)
کی‌روش با قلم کشیدن بر روی نام ۷ بازیکن، ۲۳ بازیکن نهایی را پس از اردوی اتریش اعلام خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی باشگاه روبین کازان از خداحافظی سردار آزمون با هواداران این تیم خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین کازان، در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
پایگاه اینترنتی باشگاه روبین کازان اعلام کرد سردار آزمون شب گذشته در پیامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد تا فصل آینده در تیمی دیگر به میدان برود.
سردار آزمون که قرار است به زودی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش بپیوندد و خود را آماده حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ کند، از تیم‌های بزرگی چون آرسنال و میلان پیشنهاد داشته و قرار است پس از جام جهانی ۲۰۱۴ تیم جدید خود را انتخاب کند.
آزمون این فصل در ۱۴ دیدار که برای روبین کازان به میدان رفت موفق شد ۴ گل به ثمر برساند و دو بار نیز پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. آزمون همچنین در بازی با مولده نروژ در لیگ اروپا نیز موفق شد برای روبین کازان گلزنی کند.

مجید جلالی سرمربی سایپای البرز شد.
با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا، مسئولیت هدایت تیم فوتبال این باشگاه در چهاردهمین دوره لیگ برتر به مجید جلالی سپرده شد. قرارداد منعقد شده میان جلالی با باشگاه سایپا تا سه سال بر پایه توافق طرفین قابلیت تداوم خواهد داشت.

افشارزاده:هیچ مذاکره ای با فرهاد محیدی نداشتم
به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته خبری مبنی بر مذاکره بهرام افشارزاده، گزینه اول مدیرعاملی باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق آبی‌ها برای سرمربی‌گری این تیم منتشر شد که وی این خبر را شدیدا تکذیب کرد.
افشارزاده در این باره گفت:اواخر هفته گذشته در حالی این خبر منتشر شد که من اصلا در تهران نبودم و در مسافرت به سر می‌بردم. از طرف دیگر فرهاد مجیدی در تهران نیست و در اسپانیا به سر می‌برد. این خبر از اساس درست نیست و من هیچ گونه مذاکره‌ای با فرهاد مجیدی نداشتم.
وی افزود: هنوز حضور من به عنوان مدیرعامل استقلال مشخص نشده است بنابراین وقتی هنوز سمتی در این باشگاه ندارم، فعالیت در استقلال در هر زمینه‌ای معنایی ندارد.
دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک همچنین از اعلام جرم درباره انتشاردهندگان خبر مذاکره‌اش با فرهاد مجیدی خبر داد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*