خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه
ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه

ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه

تیم ملی تکواندو ایران برای سومین بار قهرمان آسیا شد.

دربیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا که درتاشکند پایتخت ازبکستان برگزارشد چهارشنبه تیم ملی ایران با کسب شش مدال رنگارنگ، سه طلا، دو نقره و یک برنز برای سومین بار بالاتر از کره جنوبی قرارگرفت و برسکوی قهرمانی ایستاد.
در پایان این دور تیم کره جنوبی رقیب دیرینه ایران با ۳طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم قاره کهن جای گرفت.

هاشم بیک زاده از اتریش مستقیم به برزیل می رود.

ایسنا درخبری دراین باره نوشت:این بازیکن که در بازی دوشنبه شب ایران برابر مونته‌نگرو دچار آسیب‌دیدگی شد برای رفع آسیب‌دیدگی‌اش زودتر از تیم ملی به برزیل سفر می‌کند و قرار است در آنجا به درمان پای مصدومش بپردازد.
ام آر آی انجام شده روی پای مدافع چپ تیم ملی نشان می‌دهد که وی به حدود دو هفته استراحت نیاز دارد تا به آمادگی مطلوب برسد، به همین خاطر با توجه به تصمیم گرفته شده این بازیکن زودتر از سایر اعضای تیم به برزیل می‌رود و در آنجا این بازیکن به رفع آسیب‌دیدگی‌اش بپردازد. با این حال با توجه به این آسیب‌دیدگی، تصمیم نهایی درباره حضور این بازیکن در جام جهانی پس از این مدت اتخاذ خواهد شد. با این حال پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن به جام جهانی می‌رسد.
قرار است بیک‌زاده جمعه شب و پس از پایان اردوی تیم ملی به جای سفر به تهران به برزیل و محل کمپ تیم ملی برود و زودتر از سایر بازیکنان خود را آماده حضور در جام جهانی کند.

حضور پتروویچ درتراکتورسازی منتفی شد.

خبرگزاری ها دراین ایران اعلام کردند، با بی‌نتیجه ماندن مذاکرات با ولادیمیر پتروویچ حضور این مربی اهل کشور صربستان در تیم فوتبال تراکتورسازی منتفی شد. پیش از این مسئولان باشگاه تراکتورسازی عنوان کرده بودند در صورت منتفی شدن حضور این مربی در جمع سرخپوشان با گزینه‌های داخلی مذاکره خواهند کرد.

حمید سوریان:بنا باید حفظ می شد، تغییرات کادر فنی ثبات را از تیم ملی کشتی فرنگی گرفته است.

دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک گفت: لازمه موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار، فضای امن و آرام برای آن رشته ورزشی و ورزشکاران آن رشته است اما متاسفانه امروز کشتی فرنگی دچار حواشی زیادی شده است.
حمید سوریان در حاشیه بازدید از خانه کشتی اصفهان اظهار کرد: قبل از برگزاری مسابقات جام جهانی شرایطی پیش آمد که آقای بنا سرمربی تیم ملی شرایط را برای ادامه همکاری مناسب ندید و کناره‌گیری کرد، در حالی که ایشان باید به عنوان یک مربی کار بلد حفظ می‌شد.
وی افزود: بنا یک معلم و استاد دلسوز در رشته کشتی فرنگی است و با توجه به اینکه کشتی فرنگی در دو دهه اخیر نتایج خوبی کسب کرده است، اما حضور بنا باعث شده بود که نتایج بسیار قوی‌تر و حائز اهمیت شود و به همین دلیل در المپیک گذشته و جام جهانی یکی از بهترین عملکردهای کشتی فرنگی ایران را در تاریخ می‌بینیم.
سوریان با بیان اینکه لازمه موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار فضای امن و آرم برای آن رشته ورزشی و ورزشکاران آن رشته است، اظهارکرد: متاسفانه کشتی فرنگی مدت‌ها است دچار حواشی زیادی شده است و هر بار که یک حاشیه را پشت سر می‌گذارد حاشیه‌ای دیگر گریبانش را می‌گیرد، برای مثال در دوسال اخیر چندین کادر فنی در کشتی فرنگی کشور تغییر کرده است و همین اتفاق ثبات را از این رشته ورزشی خارج کرده و بی‌ثباتی جایگزین آرامش شده است و این جابه‌جایی‌ها قطعا به کشتی مخصوصا کشتی فرنگی ضربه‌های شدید وارد می‌کند.

بکن باوئر:آلمان تنها رقیب برزیل درجام جهانی است.

فرانتس بکن‌باوئر، ستاره سابق تیم ملی آلمان درباره ارزیابی خود از جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: من بازی‌های برزیل را در جام کنفدراسیون های۲۰۱۳ دیدم. آنها تیمی خوب و سازماندهی شده هستند و بازی های خوبی از خود نشان دادند. مطمئنم برزیل در جام جهانی نیز مانند جام کنفدراسیون ها بازی های خوب خود را تکرار خواهد کرد. البته به نظر من تنها تیمی که می تواند برای برزیلی‌ها دردسر ایجاد کند، آلمان است.
اسطوره فوتبال آلمان افزود:همیشه هر تیمی که جام کنفدراسیون‌ها را فتح کرده در سال بعد نتوانسته در جام جهانی به قهرمانی برسد. اگر این موضوع را کنار بگذاریم برزیل شانس نخست قهرمانی در جام جهانی است. تاریخچه جام جهانی به ما می گوید که برزیلی ها مدعی نخست قهرمانی هستند که توانستند ۵ بار به قهرمانی برسند.
بکن باوئر که به عنوان بازیکن و مربی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است در پایان اظهارداشت: بازیکنان خوبی در تیم آلمان حضور دارند. شواین‌اشتایگر، مسوت اوزیل، مانوئل نویر، ماریو گوتسه و مارکو رویس همگی بازیکنان بزرگی هستند که می توانند در جام جهانی بدرخشند. همه این بازیکنان محصول آکادمی های فوتبال هستند و نشان از ظرفیت بالای پرورش بازیکن در آلمان دارد.
اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*