خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران دراتریش برگزارشد.

teame-meili-dar-otrish

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کاروان تیم ملی فوتبال که برای برپایی اردوی تدارکاتی خود دراتریش دیروز وارد وین شد، عصر دوشنبه نخستین تمرین بدنسازی خود را برگزار کرد.
اردوی اول تیم ملی در اتریش در شهر والترسدورف و هتل فالکن استاینر است و در یک منطقه کوهستانی قرار دارد. از نکات جالب توجه در زمان ورود ملی‌پوشان به محل هتل، استقبال خوب شهروندان این شهر و نواختن موسیقی محلی اتریشی و حضور کودکان بود که به ملی‌پوشان خوشامد می‌گفتند.
فاصله زمانی وین تا شهر محل اقامت ملی‌پوشان حدود ۲:۳۰ ساعت و ۱۸۰ کیلومتر بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از ورود به هتل در محل رستوران اختصاص یافته به ملی‌پوشان، صبحانه خود را صرف کردند و برای استراحت به اتاق‌های خود رفتند.


ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای شرکت دررقابت های جام جهانی مشخص شد.

این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته‌ با شرکت ده تیم برتر دنیا درسالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.کادر فنی تیم ملی ایران نیز ترکیب این تیم را برای حضور دراین پیکارها اعلام کرد.
براین اساس، تیم ایران با این ترکیب دراین دوره شرکت خواهد کرد.
در۵۹ کیلوگرم، حمید سوریان ومحمد نوربخش، در۶۶، امید نوروزی وافشین بیابانگرد، در۷۱ سعید عبدولی وبرومند اصلان، در۷۵، فرشاد علیزاده وهادی علیزاده پورنیا، در۸۰، حبیب الله اخلاقی ومهدی محمدی، در۸۵، طالب نعمت پورو داود اخباری، در۹۸، مهدی علیاری وداود عابدین زاده و در۱۳۰ کیلوگرم، بشیر باباجان زاده وبهنام مهدی زاده دراین رقابت ها حضور دارند.

پایان کار داوری دربوندسلیگا با شش کلین شیت

ایسنا دراین باره نوشت:اینتراخت براونشوایگ در هفته آخر رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۳ بر یک برابر هوفنهایم شکست خورد. در این دیدار دانیل داوری درون دروازه تیمش ایستاد اما نتوانست مانع از شکست تیمش و سقوط آن به دسته پایین‌تر شود.
این بازی آخرین حضور دانیل داوری در تیم آینتراخت براونشوایگ بود. این دروازه‌بان ایرانی پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم آلمانی را رد و اعلام کرد فصل آینده در تیمی دیگر به میدان خواهد رفت.
دانیل داوری در این فصل اغلب به عنوان دروازه‌بان اصلی براونشوایگ درون دروازه تیمش ایستاد و یک بار نیز توانست بهترین دروازه‌بان هفته بوندسلیگا شود. این دروازه‌بان ایرانی در این فصل در ۶ بازی توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و کلین شیت داشته باشد.
رسانه‌های آلمانی پیش از این اعلام کردند چند تیم آلمانی و چند تیم خارج از آلمان پیشنهاد خودشان را برای به خدمت گرفتن دانیل داوری به این بازیکن ارائه دادند.

ایبراهیموویچ برترین بازیکن لیک فرانسه شد.

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره تیم پاریسن ژرمن بعد از سپری کردن سالی فوق العاده در این تیم به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن توانست در ۳۲ بازی برای تیمش ۲۵ گل به ثمر برساند و نقش بسیار مهمی در دومین قهرمانی پیاپی تیمش داشت.
ایبراهیموویچ بعد از کسب این عنوان به خبرنگاران گفت:کسب این قهرمانی برای دومین سال پیاپی یک افتخار بزرگ است، من می خواهم از همه بازیکنان، سرمربی، عوامل و هواداران تیم تشکر کنم، من فکر می کنم این بهترین فصل فوتبالی من بود، تیم یک فصل عالی را پشت سر گذاشت.

اشلی کول از تیم ملی انگلیس و چلسی خداحافطی کرد.

کول در صفحه‌ اجتماعی خود در توییتر نوشت: روی هاچسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در تماسی که با من داشت گفت می‌خواهد در جام جهانی از بازیکنان جوان استفاده کند . من هم با نظر او موافق هستم. بهتر است از بازیهای ملی خداحافظی کنم. دیگر زمان خداحافظی فرا رسیده بود.
او افزود: تیم بسیار خوبی داریم و بر این باورم که می‌توانیم در برزیل موفق شویم. من هم همچون هر انگلیسی طرفدار تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که در برزیل نتایج خوبی به دست آورم. از همه تشکر می‌کنم.
اشلی کول در دیدار برابر کاردیف سیتی در ترکیب چلسی به میدان رفت، دیداری که آخرین بازی او با پیراهن آبی پوشان لندن بود، هر چه بود تمام شد از اینکه برای چلسی بازی کردم بسیار خوشحال هستم . طرفداران چلسی بسیار با من خوب بودند لحظات خوبی را با این تیم پشت سرگذاشتم
اشلی کول از دوتیم منچستر سیتی و لیورپول پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد یکی از این دو تیم خواهد رفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*