خانه » سر تیتر خبرها » تاج‌زاده به خامنه‌ای: افراطی‌ها موضع شما را تغییر ندهند

تاج‌زاده به خامنه‌ای: افراطی‌ها موضع شما را تغییر ندهند

tajzadeh20111002
مصطفی تاج‌زاده در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله خامنه‌ای از او خواسته زیر فشار افراطیون مواضع خود درباره مذاکرات هسته‌ای را تغییر ندهد.
به گزارش وبسایت «نوروز»، وابسته به جبهه مشارکت، مصطفی تاج‌زاده، از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و زندانی سیاسی کنونی، در نامه‌ای سرگشاده به علی خامنه‌ای از او خواسته است تسلیم فضاسازی افراطی‌های اصول‌گرا نشده و موضع خود نسبت به مذاکرات هسته‌ای دولت حسن روحانی با گروه ۱+۵ را تغییر ندهد.
تاج‌زاده در نامه خود به همایش گروهی از اصول‌گرایان تندرو اشاره می‌کند که زیر عنوان «دلواپسیم» روز شنبه (۱۳اردیبهشت) در محل سفارت سابق آمریکا در تهران برگزار شد. هدف این همایش مخالفت با توافق‌نامه اقدام مشترک، میان ایران و گروه ۱+۵ ژنو، و اعلام “نگرانی” و «دلواپسی» از فرجام مذاکرات هسته‌ای بود.

تاج‌زاده در نامه خود علاوه بر اظهارات سخنرانان همایش «دلواپسیم»، به برخی مطالب روزنامه‌های تندرو نیز اشاره می‌کند که آنها نیز «دلواپس» هستند.
مصطفی تاج‌زاده در نامه خود افراطی‌های مخالف توافق‌نامه ژنو را «یک اقلیت پرقیل‌وقال و ویژه‌خوار» خوانده که مخالف حل مسالمت‌آمیز بحران هسته‌ای است و تداوم تحریم‌ها و تهدید‌ها را به سود کشور و در واقع به نفع خود ارزیابی می‌کند. تاج‌زاده می‌نویسد: «این جریان تکفیری رأی مردم را برنمی‌تابد و در پی شورش علیه دولت منتخب است و الگوی آرمانی‌اش… نواب صفوی است.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*