خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

کارلوس کی روش:اطلاعات غلط به وزیر ورزش دادند، متاسفم که مسائل شخصی را باید عمومی کنم

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی ایران عصر یکشنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به اتریش درباره اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه عنوان کرده بود مشکل تیم ملی لباس نیست بلکه کی روش است گفت: متاسفم که در فاصله ۳۴ روز مانده تا جام جهانی باید در مورد این مسائل کوچک حرف بزنم. امیدوارم این بار آخری باشد که در این مورد از من سوال می شود و من پاسخ می دهم. دوست دارم تمرکز خودم و بازیکنانم روی آماده سازی تیم ملی باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه به وزیر ورزش و جوانان اطلاع رسانی بدی انجام شده است. به همین منظور به دکتر سعدی – وکلیم- دستور دادم تمام اطلاعات و محتویات مربوط به پرونده شرکت روماریو اسپورت و آقای جعفری در ارتباط هایی که با من برقرار کردند و مذاکراتی که داشتند را رصد کرده و دسته بندی کند و آنها را در اختیار رسانه ها بگذارد.

کارلوس کی روش ادامه داد: هیچگاه دوست نداشتم در این باره به صورت عمومی صحبت کنم اما آنها از سکوت من استفاده کردند و در برخی رسانه ها مطالب غیرواقعی منتشر کردند که حرف هایشان اشتباه بود. من به هیچ عنوان علاقه ندارم در مورد مسائل شخصی ام حرف بزنم به همین دلیل توصیح در این مورد را به وکیلم سپردم.

رقابت های کشتی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم فرنگی ایران و نایب قهرمانی آزادکاران خاتمه یافت.
دراین رقابت ها که درچونبوری تایلند برگزارمی شد دیروزدرکشتی فرنگی، دروزن ۸۵ کیلوگرم علی خلیل زاده به مدال طلا دست یافت و علی اصغر شهبازی در۱۰۰ کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و درکشتی آزاد نیز علیرضا گودرزی در ۴۲ کیلوگرم و نادر نصری در۵۰ کیلوگرم دومدال نقره برای ایران به ارمغان آوردند.
در وزن ۴۶ کیلوگرم کشتی آزاد نیز عرفان آئینی که با یک پیروزی و یک شکست توانسته بود در گروه شانس مجدد خود را به دیدار رده بندی برساند مقابل آراکی از ژاپن به پیروزی رسید و مدال برنز دست یافت.
به این ترتیب و در پایان این رقابت‌ها تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با ۸۷ امتیاز به مقام قهرمانی آسیا رسید و تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با ۷۱ امتیاز پس از هند دوم شد.

منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.
هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های این فصل عصریکشنبه با برگزاری ده دیدار پیگیری شد که طی آن درمهمترین بازی ها، منچستر سیتی ۲به صفر مهمانش وستهام را مغلوب کرد و با ۸۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، لیورپول ۲-۱ از سد نیوکاسل گذشت و ۸۴ امتیازی شد و دررده دوم جای گرفت، چلسی ۲-۱ میزبانش کاردیف سیتی را شکست داد و با ۸۲ امتیاز درجایگاه سوم قرارگرفت، آرسنال با دوگل از سد نوریچ گذشت و با ۷۹ امتیاز به مکان چهارم بسنده کرد و منچستر یونایتد دردیدار با ساوتهمتون ۱-۱ مساوی متوقف شد و با ۶۴ امتیاز درمکان نازل هفتم جای گرفت.

لوئیس همیلتون قهرمان رقابت های فرمول یک کاتالونیا شد.
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک کاتالونیا اسپانیا از سری رقابت های قهرمانی جهان دیروزبرگزارشد که درپایان، لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی مرسدس بنز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد.
پس از همیلتون، هم تیمی وی، نیکو روزبرگ آلمانی در رقابتی بسیار دیدنی با همیلتون در جایگاه دوم ایستاد.
دنیل ریکاردو راننده ردبول هم جایگاه سوم را کسب کرد و سباستین فتل هم در شرایطی که در دور تعیین خط استارت را از خط پانزدهم زده بود عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در رده چهارم قرار گرفت

انتقال داوید لوئیس برزیلی به بارسلونا بعد از جام جهانی قطعی می شود.
بر اساس گزارش روزنامه برزیلی لانسنت، لوئیس بازیکن تیم چلسی انگلیس سرانجام انتقالی را که دو سال در انتظارش بوده، پس از جام‌جهانی قطعی خواهد کرد. این بازیکن توافق کرده که با قیمت حدود ۴۰ میلیون یورو راهی بارسلونا شود.
به هر حال گزارش‌ها حاکی از آن است که اعلام رسمی این انتقال تا پایان جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به تعویق خواهد افتاد. لوئیز به همراه دنی آلوس و نیمار، سایر بازیکنان بارسلونا در جام‌جهانی برای برزیل به میدان خواهد رفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*