خانه » سر تیتر خبرها » علی سعیدی: داخلی‌ها به پارلمان اروپا گرا دادند

علی سعیدی: داخلی‌ها به پارلمان اروپا گرا دادند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت «عناصر نفوذی در داخل» به اتحادیه اروپا «گرا» داد و آنها نیز هفته‌ی گذشته قطعنامه ای علیه ایران صادر کردند.

علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه

علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه ضمن اعلام این موضوع در عین حال گفته «وضعیت اروپا وخیم است و توانایی آن را ندارند که از این موضع حرف بزنند. اروپا تنها از آمریکا دستور می‌گیرد و هیچ‌گاه قدرتی نداشته و ندارند و فقط به هیمنه پوشالی آمریکا تکیه می‌کنند.»
در همین راستا احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان هم اعضای اتحادیه اروپا را «عده‌ای سفیه» دانسته که دور هم جمع شده و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر کرده‌اند.
به گزارش سایت «شورای نگهبان» آقای جنتی در نخستین دیدار خود با کارکنان شورای نگهبان در سال ۹۳ این واکنش تند علیه اتحادیه اروپا را اتخاذ کرده است.

وی گفته غربی‌ها «به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیستند و با بی‌شرمی، روابط نامشروع همجنس‌بازان را مشروعیت بخشیده‌اند در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می‌گویند.»
دبیر شورای نگهبان اضافه کرده مردم ایران برای قطعنامه‌های غربی‌ها «هیچ ارزش و اعتباری» قائل نیستند.
جنتی قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا درباره مسائل ایران را «سند رسوایی» این اتحادیه دانسته و افزوده «آن‌ها می‌خواهند برداشت‌های نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کنند.»
وی درباره حمایت اتحادیه اروپا از رهبران «جنبش سبز» نیز گفته «این‌که چنین افراد معلوم الحالی از سران فتنه حمایت می‌کنند، مدال دیگری افزون بر مدال‌های ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند.»
دبیر شورای نگهبان اضافه کرده «اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب می‌شدند.»
با تصویب نهایی پیش‌نویش هفت صفحه‌ای قطعنامه اروپا درباره ایران٬ محافظه‌کاران تندرو به طور مستقیم و غیرمستقیم دولت حسن روحانی را مسئول صدور چنین قطعنامه‌ای می‌دانند.
آنها از دولت یازدهم خواسته‌اند مقابل این اقدام اتحادیه اروپا نه‌ تنها سکوت نکند٬ بلکه میز مذاکرات هسته‌ای را ترک کرده و رابطه خود با کشور‌های امضاء کننده این قطعنامه را قطع کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*