خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

estili-va-perspolis

علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و حمید استیلی سخنگوی هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شدند.
درجلسه دیروزهیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس که دروزارت ورزش و جوانان برگزارشد با رای اعضا، علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب شد. همچنین دراین جلسه حمید استیلی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره انتخاب شد. درجلسه هیئت مدیره رییس، نایب رییس و دبیر هیات مدیره باشگاه نیزانتخاب شدند.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا سیاسی به عنوان رئیس هیئت مدیره، محمدابراهیم کاظم پور به عنوان نایب رییس و مهدی خواجه وند به عنوان دبیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.


هزینه سی میلیاردی مالک تجاری باشگاه پرسپولیس

مالک تجاری باشگاه پرسپولیس در فصل ۹۴ – ۹۳ سی میلیارد تومان برای این باشگاه باید هزینه کند.
به گزارش ایسنا، به دنبال انجام مذاکرات متعدد با شرکت‌های مختلف برای واگذاری یکساله تیم فوتبال پرسپولیس در فصل ۹۴ – ۹۳، در نهایت وزارت ورزش و جوانان با یک شرکت به توافق رسید که بر اساس این توافق، شرکت مربوطه باید برای فصل جاری ۳۰ میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری باشگاه کند.
این شرکت در قبال بدهی‌ حدود ۷۰ میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس هیچ گونه تعهد مالی ندارد اما ممکن است بخشی از مبلغ مورد توافق، صرف پرداخت بدهی‌های این باشگاه شود.
همچنین مالک تجاری باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای حضور در هیات مدیره و انتصاب اعضا نداشته و همان طور که در ترکیب جدید هیات مدیره دیده می‌شود، هیچ فردی از سوی شرکت مورد نظر حکم نگرفته است.
پرسپولیس به مدت یک سال به مالک تجاری واگذار شده است و برند پرسپولیس برای یکسال در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

کی روش با انتقاد از امکانات اردوی آفریقای جنوبی، آن را برای تیم ملی ایران یک شکست بزرگ خواند.

کارلوس کی‌روش که از نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی ناراحت به نظر می‌رسید، در این خصوص اظهار کرد: تعهد بازیکنان ما در اردو خوب بوده است ولی از نظر عمومی با توجه به اهدافی که مد نظر داشتیم، با شکست بزرگی مواجه شدیم. تاثیر این شکست را قطعا در جام جهانی خواهیم دید. شما می‌توانید اردویی را بدون یک هتل برگزار کنید ولی به هیچ وجه نمی‌توانید بدون بازیکن به اردو بروید. این در حالی است که ما از یکسال پیش برنامه آفریقا را طراحی کرده بودیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: مسئولیت اتفاق افتاده در اردوی آفریقا با من نیست. این تصمیمی است که فدراسیون و وزارت ورزش گرفتند و افرادی که تصمیم گرفتند به تیم ملی بازیکن ندهند، به فدراسیون و وزارت ورزش بی احترامی کردند و باعث شرم فدراسیون شدند.

نادال همچنان عنوان بهترین تنیسور جهان را دراختیار دارد.

به گزارش پایگاه رسمی رقابت های حرفه ای تنیس، درتازه ترین رده بندی برترین های این رشته، رافائل نادال اسپانیایی با ۱۲ هزار و ۹۰۰ امتیاز صدرنشین است و نواک جوکوویچ صربستانی با ۱۱ هزار و ۴۰ امتیاز دررده دوم قرارگرفته است.
استانیسلاس واورینکا از سوئیس و قهرمان تنیس گرند اسلم استرالیا و مسترز مونته کارلو با ۶۵۸۰ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است. پس از وی، راجر فدرر هموطنش رکورد دار قهرمانی در رقابت های گرند اسلم پس از ماه ها قرار گرفتن در رده های پایین جدول سرانجام خود را به رده چهارم رساند تا در تورنمنت های آینده با قرعه های مناسب تری روبرو شود.
اندی ماری تنیس بازبریتانیایی و قهرمان سابق گرند اسلم ویمبلدون و آزاد آمریکا با ۴۰۴۰ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

سرمربی لیورپول به انتقاد شدید از شیوه تاکتیکی مورینیو پرداخت.

به گزارش ایسنا، برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش برابر چلسی تاکتیک‌های ژوزه مورینیو را به باد انتقاد گرفت وگفت: به چلسی تبریک می‌گویم . آنها خیلی راحت پیروز شدند و ما نتوانستیم راه دروازه‌ چلسی را پیدا کنیم. چیزی که مشخص است این که بازیکنان این تیم بازی بسیار دفاعی را به نمایش گذاشتند و تمام بازیکنان‌شان در کنار دروازه‌شان قرار داشتند. به نظرم ژوزه مورینیو دو اتوبوس در کنار دروازه‌ چلسی پارک کرده بود. آنها شش بازیکن را روی خط حتی دروازه‌ قرار داده بودند و سه ها‌فبک را نیز یک قدم جلوتر ازخط دفاع قرار داده بودند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*