خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز دوشنبه / امیر خسروجردی

varzeshi6584

سرانجام اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.
به گزارش ایسنا، نشست خبری امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و نماینده وزرات در خصوصی سازی دوباشگاه پرسپولیس و استقلال دیروز برگزارشد که طی آن خادم اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی کرد.
براین اساس، حمید استیلی و دکتر محمدرضا زادمهر از پیشکسوتان این باشگاه، علی‌اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، حسین کاظم‌پور و مهدی خواجه وند به عنوان اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند.
قراراست درنخستین جلسه هیئت مدیره جدید مدیرعامل سرخپوشان پایتخت نیز مشخص شود.
پیش از این علی پروین، محمد جمشیدی، اکبری، نامی و رویانیان اعضای هیات مدیره سرخ‌ها بودند.


فهرست ۲۲ نفره والیبال ایران برای شرکت دررقابت های لیگ جهانی معرفی شد.

کادر فنی تیم ملی ملی والیبال لیست خود را برای حضور در۱۲ مسابقه بیست و پنجمین دوره این مسابقات اعلام کرد.
براین اساس، سعیدمعروف، مهدی مهدوی، محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، آرمین تشکری، سامان فائزی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، رحمان داودی، علیرضامباشری، امیر غفور، شهرام محمودی، آرش کشاورزی، مهدی مرندی، فرهاد ظریف، پوریا فیاضی، رضا قرا، میلاد عبادی‌پور، سعید مصطفی‌وند و عبدالرضا علیزاده بازیکنانی هستند که دراین پیکارها درترکیب تیم ایران حضور خواهند داشت.
رقابت های لیگ جهانی از دوم خرداد امسال با حضور ۲۸ تیم در سه دسته آغاز می‌شود که هشت تیم برتر جهان در دسته اول با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تیم ملی والیبال ایران در گروه یک دسته اول لیگ جهانی والیبال با تیم‌های لهستان، برزیل و ایتالیا همگروه است ونهم خرداد در نخستین بازی خود به مصاف ایتالیا می‌رود.
تیم ایران سال گذشته و در نخستین دوره حضور خود در لیگ جهانی موفق به کسب مقام نهمی این رقابتها شد.

کفاشیان:برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید می شوم.

رییس فدراسیون فوتبال از کاندایدا شدنش برای دوره بعدی انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: اگرچه به خاطر حملات زیاد از کار کردن در فوتبال آزرده خاطر شده‌ام اما در دوره بعدی هم کاندایدا خواهم شد.
به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در واکنش به اینکه آیا همچنان با روحیه به کارتان ادامه می‌دهید یا شرایط و مشکلات فوتبال از انگیزه‌تان برای مدیریت در آن کم کرده است، گفت:اوایل که به فوتبال آمده بودم روحیه بهتری داشتم اما حملات زیادی به ما شد که گاهی آزرده خاطر می‌شدم. کار زیاد است و بعضا نتایج خوبی هم می‌گرفتیم اما باز حملات ادامه داشت. ما هم که سنگ نیستیم بالاخره خسته می‌شویم. اما سعی می‌کردم از کنارش بگذرم. من برای دوره بعدی انتخابات فدراسیون هم باز کاندایدای ریاست می‌شوم و بعد از آن حالا باید ببینیم چه می‌شود.

بازگشت مایکل فلپس به دنیای شنا با قهرمانی دررقابت های جایزه بزرگ فنیکس

به گزارش خبرگزاری مهر، فلپس که بعد از رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود با ثبت رکورد ۵۲.۸۴ ثانیه عنوان نخست ۱۰۰ متر پروانه رقابتهای فنیکس را کسب کرد.
فلپس که ۱۸ مدال المپیک در کارنامه خود دارد با ثبت این زمان رکورد ورودی تیم ملی شنای آمریکا را کسب کرده و می تواند در رقابتهای سال آینده قهرمانی جهان در روسیه شرکت کند.
رکورد جهانی این ماده به نام خود فلپس است که در سال ۲۰۰۹ آن را با زمان ۴۹.۸۲ ثانیه ثبت کرده بود.

یک روزنامه هلندی فاش کرد، لوئیس فان خال با منچستر یونایتد به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نوشته روزنامه دی تلگراف هلند، لوئیس فان گال با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده است و فصل آینده به عنوان جانشین دیوید مویس روی نیمکت این تیم انگلیسی خواهد نشست.
گفته می شود فان گال که هفته قبل پیشنهاد هدایت تاتنهام را رد کرده به زودی قراردادی ۳ ساله با منچستریونایتد به امضا خواهد رساند.
این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد هر گونه شایعه در مورد جذب سرمربی جدید را تکذیب می کند. یک سخنگوی باشگاه منچستریونایتد گفت: ما با مربی جدیدی قرارداد امضا نکرده ایم. هر زمان خبری قطعی باشد بلافاصله آن را اعلام خواهیم کرد.
فان گال کارنامه موفقی دارد، او در سال ۱۹۹۵ با آژاکس لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد و به عنوان سرمربی بارسلونا در دو فصل پیاپی ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ بارسلونا را به قهرمانی لالیگا رساند. یک دهه بعد با بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان رسید که در آنجا مغلوب اینترمیلان ژوزه مورینیو شد. اخیرا هم او با تیم ملی هلند به جام جهانی صعود کرده و در برزیل باید شاهد عملکرد تیمش باشیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*