خانه » سر تیتر خبرها » التماس دولت به مردم:‌ یارانه نگیرید

التماس دولت به مردم:‌ یارانه نگیرید

با نزدیک شدن به روز بیستم فروردین ماه که زمان شروع اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها و آغاز پروژه خوداظهاری مردم برای انصراف از یارانه گرفتن است تیم دولت بر ترغیب مردم به انصراف در این خصوص می‌کوشد.

216045_181
در این راستا مشاور اقتصادی رییس جمهوری گفت: »افرادی که نیاز به یارانه ندارند برای پیشبرد اهداف بلندمدت کشور انصراف دهند تا از این طریق دولت را در توسعه زیرساخت های سلامت، انرژی، صنعت، محیط زیست و آموزش و پرورش یاری کنند.»
به گزارش ایرنا، دکتر مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهوری در یک برنامه تلویزیونی افزود: عزم دولت بر این است که همچون زمان اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه ها به اقتصاد کشور شوک وارد نکند. وی با تاکید براینکه شوک اقتصادی منجر شد کشور تا پایان سال گذشته از رکود تورمی رنج ببرد، ادامه داد: دولت جدید توانست در شش ماهه دوم سال گذشته تورم را کنترل و تا حدود زیادی پایین آورد.

نیلی افزود: برهمین اساس اگر گروه های از مردم از دریافت یارانه انصراف دهند، مبالغ آنها در زیرساخت های صنعتی، حمل و نقل و محیط زیست سرمایه گذاری می شود.
وی تاکید کرد: این مهم در آینده نه چندان دور سبب پیشرفت کشور در بخش های سلامت و بهداشت و آموزش خواهد شد.
نیلی با یادآوری اینکه در سازمان هدفمندی یارانه ها سایتی برای افرادی که می خواهند از دریافت یارانه انصراف دهند راه اندازی خواهد شد، گفت: نام انصراف دهندگان به عنوان قهرمانان توسعه و پیشرفت کشور درج می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*