خانه » سر تیتر خبرها » احمدی نژاد : این دولت دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟

احمدی نژاد : این دولت دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟

 به‌ زودی برمی‌گردیم

به‌ زودی برمی‌گردیم

یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در سفر اخیر خود به خوزستان و دیدار از مناطق عملیاتی در محافلی که در معرض سوال قرار گرفته، عبارات خاصی را در پاسخ بر زبان آورده است.
فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد که با حضور در مناطق عملیاتی کوشید دوباره وجهه‌ای «حزب‌اللهی» از خود به نمایش بگذارد، در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود تصریح کرده است: به‌زودی برمی‌گردیم.
وی همچنین در واکنش به پرسشی که به زاویه یافتن او از مسیر انقلاب و رهبری اشاره داشته تاکید کرده است: من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم و به شایعات دشمنان توجه نکنید!
وی همچنین درباره رد صلاحیت احتمالی خودش و افراد منتسب به او در انتخابات‌های آتی چنین پاسخ داده است: برای چی باید رد صلاحیت شویم؟!
بر اساس این گزارش، وی در عباراتی خاص و عجیب درباره دولت جدید نیز تاکید کرده است: این دولت دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟  به‌ زودی برمی‌گردیم
خبر تکمیلی:

واکنش دفتر احمدی ن‍ژاد
پس از انتشار این خبر، دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به درز چنین اخباری در رسانه‌ها واکنش نشان داد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
اظهارات منتسب به  دکتر احمدی‌نژاد در برخی از پایگاه‌های خبری پیرامون دولت یازدهم و آینده سیاسی وی عاری از حقیقت می‌باشد و به شدت تکذیب می‌شود.
با توجه به همراهی نمایندگان خبرگزاری‌ها در تمامی برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر احمدی‌نژاد از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ایشان جز در خصوص ضرورت نشر فرهنگ دفاع مقدس و تجلیل از شهدای حماسه‌آفرین جنگ تحمیلی که در رسانه‌ها بازتاب یافت، مطلب دیگری ایراد نکرده‌اند و از این رو ضمن تکذیب برخی مطالب منتشره در خصوص این سفر حق پیگیری قضایی عاملان انتشار اینگونه اخبار کذب را برای خود محفوظ می‌داند.

دفتر دکتر احمدی‌نژاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*