خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » فدراسیون بدهکار کشتی و حضور نمایندگان مجلس در اردوی تیم ملی – فریدون شیبانی

فدراسیون بدهکار کشتی و حضور نمایندگان مجلس در اردوی تیم ملی – فریدون شیبانی

varzesh3112

تیم ملی کشتی آزاد ایران در حالی با گروهی پرشمار در آستانه پرواز به سوی لس آنجلس آمریکا است که فدراسیون این رشته با بدهی هشت میلیاردی بجا مانده از گذشته با مشکلات بسیاری دست به گریبان است. خبرگزاری ایسنا هم گزارش داد که گروهی از نمایندگان مجلس اسلامی به همراه اعضای فراکسیون ورزش، سه شنبه به اردوی تیم ملی در خانه کشتی تهران می ‌روند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند، با حضور ده تیم برتر کنفدراسیونهای کشتی جهان برگزار می‌شود و علی بیات، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد هدف از این حرکت بهارستان نشینان را روحیه بخشیدن به کشتی گیران اعزامی عنوان کرده است.

فدراسیون کشتی در مدت زمان طولانی سرپرستی حجت الله خطیب با بحران بسیاری دست به گریبان بود و سرانجام رسول خادم به ریاست ورزش نخست سنتی ایران انتخاب شد. عمده ترین بحران بجا مانده برای کشتی یک بدهی هشت میلیاردی است که علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی ان را شایسته این ورزش المپیکی با بیشترین پیشینه افتخار آفرینی بین المللی برای ایران نمی داند.

سخنگوی فدراسیون کشتی و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۰۴ آتن به خبرگزاری ایسنا گفت: “باید توجه داشت فدراسیون کشتی برنامه ‌های اجرایی بسیار متعدد و سنگینی را تاکنون انجام داده و خواهد داد که از آن جمله به برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی جام تختی و جام یادگار امام،‌ اعزام‌های مختلف و پرتعداد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به تورنمنت‌ها و رویدادهای تدارکاتی و رسمی و همچنین برپایی اردوهای دوره‌ای آماده‌سازی برای آزاد و فرنگی کاران می ‌توان اشاره کرد.”

رضایی همچنین به برنامه آماده‌ سازی و اعزام همین تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی ۲۰۱۴ آمریکا و میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۴ در تهران اشاره کرد و اجرای برنامه های کشتی با یدک کشیدن بدهی سنگین میلیاردی و بدون کمک مالی وزارت ورزش را مشکل دانست.

نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش از کمک هفت میلیاردی به فدراسیون کشتی خبر داده بود که بعد آن را دو میلیارد تومان اعلام کرد. رضایی از رسیدن چنین پولی اظهار بی اطلاعی کرد! او گفت که هنوز بدهی همان هشت میلیارد تومان است.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*