خانه » سر تیتر خبرها » واکنش محافظه‌کاران به سخنان حسن روحانی درخصوص «مصونیت آهنین» برخی روزنامه‌ها

واکنش محافظه‌کاران به سخنان حسن روحانی درخصوص «مصونیت آهنین» برخی روزنامه‌ها

به‌دنبال انتقاد اخیر حسن روحانی از «مصونیت آهنین» برخی روزنامه‌ها روزنامه «وطن امروز» که از مخالفان دولت است نوشت: این سخنان «فرافکنی» بود و «بی‌مایگی تئوری بی‌پشتوانه اعتدال» را «بیش از پیش آشکار» کرد.

این روزنامه همچنین به نقل از به نقل از عبدالله جوادی آملی افزوده که «اعتدال از پست‌ترین رذایل است.»

حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در روزنامه کیهان نیز به‌شدت به حسن روحانی حمله کرد.

روحانی در یک سخنرانی با انتقاد از روزنامه‌هایی که «مصونیت آهنین» دارند خواستار مدارای بیشتر با روزنامه‌های طرفدار دولت شده بود.

در همین راستا ناصر مکارم شیرازی٬ از مراجع تقلید حکومتی هم در انتقاد از دولت گفته به دلیل «عزل و نصب‌های زیادی» که توسط وزیر علوم در ‏دانشگاه‌ها صورت گرفته دیدار با رضا فرجی دانا را نپذیرفته است.

وی گفته عزل و نصب‌های انجام شده از سوی آقای فرجی دانا «به مصلحت دانشگاه، دانشجویان و جمهوری اسلامی نبوده است.»

این مرجع تقلید با اشاره به انتشار خبر دیدار وی با وزیر علوم در برخی رسانه‌ها اظهار کرده «من این دیدار را جداً تکذیب می‌کنم؛ افرادی واسطه شده بودند ولی من گفتم آمادگی دیدار ‏با وزیر علوم را ندارم.‏»

پیش از این نیز خبرگزاری «رسا» گزارش کرده بود حسین نوری همدانی٬ جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی به وزیر علوم و هیات همراه وی وقت ملاقات نداده‌اند.

اقدامات وزیر علوم در طول ماه‌های اخیر مورد انتقاد محافظه‌کاران تندرو قرار داشته و به نظر می‌رسد سفیران اعزامی حسن روحانی به قم برای توجیه این اقدامات نیز در انجام ماموریت خود موفق نبوده‌اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*