خانه » سر تیتر خبرها » یک مقام ناجا: سپاه به کمک مرزبانی می‌آید/ پاکستان: برای گروگان‌های ایرانی در حال مذاکره‌ایم

یک مقام ناجا: سپاه به کمک مرزبانی می‌آید/ پاکستان: برای گروگان‌های ایرانی در حال مذاکره‌ایم

sarbaz-va-khamenei1

جانشین فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت قرار است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمک مرزبانی بیاید. سردار سرتیپ دوم احمد گراوند با اعلام این خبر گفت: «مصمم هستیم تا خلاهای مرزی را در چند ماه آینده تحت پوشش قرار دهیم و با هرگونه ترددی که به داخل کشورمان شود با قاطعیت برخورد می‌شود.»

وی درباره سربازان ایرانی که از سوی گروه «جیش‌العدل» ربوده شده‌اند هم گفت: «با وجود قول مسئولان پاکستانی برای اعلام نتایج پیگیری‌های‌شان در مورد سرنوشت پنج سرباز ربوده شده ایرانی اما تاکنون نتیجه قطعی دراین مورد اعلام نکرده اند.»

گراوند بیان کرد: مسئولان مرزبانی کشور پاکستان می گویند در حال رایزنی در این زمینه هستیم ولی ما تا به حال پاسخ مشخصی دریافت نکرده ایم.

در همین راستا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: با مقام های ایرانی در ارتباط با یافتن پنج مرزبانان ربوده شده این کشور در تماس مستمر هستیم.

خانم تسلیم اسلم درساعات پایانی پنجشنبه درگفتگو با خبرنگاران افزود: ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا مرزبانان ربوده شده به خاک پاکستان منتقل شده باشند.

گروه سنی‌مذهب جیش العدل ۱۷بهمن امسال، پنج نفر از مرزبانان سرباز ایران را در منطقه جکیگور در شرق کشور به گروگان گرفته و خواستار معاوضه با زندانیان خود است.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*