خانه » سر تیتر خبرها » کوچک‌زاد به وزیر اطلاعات: تمام کس و کار هاشمی نامشروع است

کوچک‌زاد به وزیر اطلاعات: تمام کس و کار هاشمی نامشروع است

وزیر اطلاعات در نشستی غیر رسمی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس شرکت کرد تا به سوالات مختلف پاسخ دهد. در این نشست تعدادی از نمایندگان از جمله رسایی، نبویان و کریمی قدوسی، پژمان فر، زارعی و مهدی کوچک‌زاده حضور داشتند.

به گزارش «مرکز دموکراسی» در طی این جلسه بین وزیر اطلاعات و مهدی کوچک‌زاده تنشی ایجاد می‌شود.

مهدی کوچک‌زاده به حضور یکی از همراهان وزیر اطلاعات اعتراض می‌کند که این موضوع به مشاجره ای تبدیل شد و جلسه را به تشنج کشید.

بر اساس این خبر، وزیر اطلاعات در پاسخ به اعتراض کوچک‌زاده می‌گوید: «ایشان از همراهان بنده هستند و من حق قانونی دارم ایشان را با خود به جلسه بیاورم.»

کوچک‌زاده اما می‌گوید: «چرا این فرد را به همراه خودتان آورده‌اید؟ با این کار به همه توهین کردید و این یک نکته منفی در ذهن بنده می ماند و در آینده هر کجا بنشینم، می گویم. بنده این فرد را در جاهای نامناسب دیده‌ام، می‌خواهید رو کنم.»

وزیر در پاسخ به تهمت‌های کوچک زاده می‌گوید: «ایشان یک فرد مسلمان و دارای شخصیت هستند.ا چرا بی احترامی می‌کنید؟»

کوچک زاده در ادامه با پرخاش می‌گوید: «مملکت رو به قلدری رفته است که وزیر اینگونه برخورد می کند. من از این جلسه می‌روم و از راه های دیگر سوالات را مطرح می‌کنم. باید بگویم برخی ها فکر می کنند که قرار است در کشور کودتا شود، به خدا در این کشور کودتا شده است وگرنه رییس جمهور نمی‌گوید خزانه خالی است، وزیر خارجه نمی گوید با یک بمب همه چیز را از کار می اندازد، چرا در این شرایط سبد کالا می دهند و این هم رفتار وزیر اطلاعات است. شک نکنید از این به بعد رویه ها عوض می شود.»

کوچک‌زاده با فریاد ادامه می‌دهد: «این جمهوری اسلامی نیست. همین کارها را کردیم که هاشمی رفسنجانی می‌گوید دولت نامشروع ،باید به هاشمی بگویم نامشروع تو هستی و تمام کس و کارت. به قرآن کودتا شده! و انقلاب به خطر افتاده است.»

گفته شده است که این نشست به دلیل این تشنج ناتمام ماند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*