خانه » سر تیتر خبرها » نماینده خامنه‌ای در سپاه: نظام باید دنبال «ساز و کار» دیگری باشد

نماینده خامنه‌ای در سپاه: نظام باید دنبال «ساز و کار» دیگری باشد

 

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه گفته عملکرد دولت‌های هاشمی٬ خاتمی و احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که نظام باید دنبال «ساز و کار» دیگری باشد.

به گزارش سایت سپاه خوزستان٬ آقای سعیدی از دولت تکنو‌کرات اکبر هاشمی رفسنجانی٬ دولت اصلاحات محمد خاتمی و دو سال آخر دولت محمود احمدی‌نژاد به عنوان «دست‌انداز‌های داخلی» برای ظهور «امام زمان» نام برده و گفته است که نظام باید «دنبال ساز وکار دیگری» باشد.

وی در یخش دیگری از سخنان خود هم گفته که مردم باید آماده رنج بیشتری باشند.

سعیدی گفت: «چالش‌ها و تحریم‌های پیش روی ملت ایران وجود دارد، ولی آن‌گونه نیست که آنچه را با خون به دست آوردیم برای نان از دست نمی‌دهیم و مردم باید آماده تحمل رنج‌ها باشند.»

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفته «شاخ به شاخ شدن با آمریکا هزینه دارد. بعضی‌ها این را متوجه نیستند و می‌گویند ما بناست زندگی کنیم و تز ژاپن را دارند که نباید مقابل قدرت ایستاد.»

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرده «ریشه چالش‌ها در کشور ما از بازرگان گرفته تا اصلاح طلبان و هاشمی مبنایی و اعتقادی است.»

این اظهارات علی سعیدی یکی از صریح‌ترین و شفاف‌ترین موضع‌گیری‌های وی علیه اکبر هاشمی رفسنجانی٬ محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان در سال‌های اخیر است.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*