خانه » سر تیتر خبرها » علی جنتی: مهاجرانی آدم خوش فکری بود

علی جنتی: مهاجرانی آدم خوش فکری بود

علی جنتی وزیر ارشاد در گفتگو با هفته نامه سروش نظر در خصوص عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد گفت که وی آدم خوش فکری بود.

جنتی نظر خود در مورد مهاجرانی را این‌گونه بیان کرد: «ایشان بالاخره یک امتیازات فکری خوبی داشت، آدم اهل مطالعه و کتابخوانی بود، حوزه کتاب و مسائل فرهنگی را خوب می‌شناخت، البته از نظر اجرایی اگر بخواهیم مقایسه کنیم، آقای لاریجانی بسیار تواناتر هستند.»

علی لاریجانی نیز مدتی وزیر فرهنگ و ارشاد ایران بود که در دوران وزارت او سانسور به‌شدت گسترده شد.

شایان ذکر است تصویر عطا اله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی که در دوره وزارت صفار هرندی از محل نصب تصاویر وزرای پیشین ارشاد حذف شده بود مجددا و توسط علی جنتی در میان تصاویر «همه‌ی وزرای ارشاد» قرارگرفت.

شهریور ماه گذشته مهاجرانی در این خصوص نوشته بود: «در خبر ها آمده بود که عکس مرا دوباره بر دیوار سالن کنفرانس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای جنتی نصب کرده اند. نمی‌دانستم که وزرای پرشور و انقلابی، آقایان صفار هرندی و حسینی به عکس حمله ور می‌شوند و عکس را بر می دارند و پیروز می شوند و خود را به ثبت می رسانند.»

این سخن مهاجرانی با تکذیب صفار هرندی مواجه شد. او در واکنش به یاددداشت مهاجرانی، چنین نوشت: «بنده اگر چه از زمان حذف تصویر وزیر جاخوش کرده در زیر سایه دولت فخیمه و دلایل این اقدام بی‌خبرم، اما برهان قاطعی بر صحت نصب تصاویر وزرای پیشین داشته‌ام.»

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*