خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز دوشنبه

ضمیمه ورزشی روز دوشنبه

varzeshi30

زلاتکو کرانچار:دوست دارم سرمربی تیم ملی ایران شوم، من و کی روش هیچگاه باهم دوست نیستیم .کرانچار درپاسخ به اینکه آیا دوست دارد روزی سرمربی تیم ملی ایران شود، اضافه کرد: اگر زمانش برسد و پیشنهادش باشد، چه کسی به این پیشنهاد فکر نمی‌کند اما بگذارید زمانش که رسید در آن زمینه هم اظهار نظر می‌کنم.

وی در مورد اختلاف نظرش با سرمربی تیم ملی بیان داشت: من و کی‌روش با هم نمی‌توانیم رفیق باشیم چون با یکدیگر در برخی میادین ورزشی آشنا هستیم اما او بر برخی از نظرات خود اصرار دارد.

کرانچار گفت: کی‌روش ایده‌هایی دارد که فشار می‌آورد تا اید‌ه‌ها به اجرا در آید و من به هیچ وجه موافق او نیستم که مدام بر طبل اردوها آن زده شود؛ برای بازیکنان ملی‌پوشی که در جام باشگاه‌های آسیا باید در مسابقات پرفشار حضور پیدا کنند و اینگونه آمادگی را حفظ می‌کنند و بعد از آن در اردوهای برگزار شده، برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شوند.

وی اظهارداشت من هیچ خصومتی با ایشان ندارم و خوشحالم که بعد از ۸ سال، توانست به جام جهانی صعود کند و این موفقیت انحصاری او بود اما باید به قوانین جام باشگاه‌های آسیا پایبند بود.

 مهدی زاده قهرمان لیگ جهانی کاراته هلند شد.

به گزارش ایسنا، امیر مهدی‌زاده قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۲ فرانسه، در مسابقات کاراته وان هلند با شش برد پی در پی، مدال طلای دومین دوره لیگ جهانی کاراته را کسب کرد.

مهدی زاده در شرایطی بر سکوی اول وزن منهای ۶۰ کیلو گرم لیگ جهانی ایستاد که در این وزن ۵۱ کاراته‌کا از ۲۷ کشور حضور داشتند.

وی دراین پیکارها با برتری مقابل تمامی حریفانش راهی دیدار فینال شد که دراین مبارزه نیزبا شکست لوکا مارسکا قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز زیر۲۱ سال جهان مقتدارنه به مدال طلا دست یافت.

متین با برتری مقابل میزان به دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال ایران راه یافت.

درادامه مرحله نیمه نهایی این مسابقات عصر یکشنبه دوتیم متین ورامین و میران خراسان رضوی برای دومین باردرسالن دوازده هزارنفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳به صفر متین خاتمه یافت و این تیم پرمهره با دوبرد متوالی مقابل حریفان جوان خود به دیدار فینال این دوره راه یافت.

دردیگر بازی این مرحله نیز، تیم های کاله آمل و شهرداری ارومیه برای دومین بار رودرروی یکدیگر قرارگرفتند که این مسابقه با پیروزی ۳-۱ کاله خاتمه یافت، تا دوتیم هرکدام به یک برد دراین مرحله دست یابند.بدین ترتیب برای مشخص شدن حریف متین دردیدار نهایی دوتیم کاله و شهرداری ارومیه سه شنبه برای بار سوم به مصاف هم می روند و تیم پیروز راهی دیدار فینال خواهد شد.

سیروس محجوب از ادامه همکاری با ملوان بندرانزلی انصراف داد.

به گزارش ایسنا، سیروس محجوب مالک جدید باشگاه ملوان به دلیل مشکلات مالی این تیم از حضور دراین باشگاه کناره‌گیری کرد.

وی پیش از این هم در گفت‌وگو با ایسنا مشکلات مالی عدیده تیمش و بدهی‌های آن را عامل اصلی احتمال جدایی‌اش از این تیم عنوان کرده بود.

وحید شمسایی:افتخاری نمی‌تواند اسم مرا از فوتسال پاک کند، خسوس را بفرستند بالیوود!

بازیکن مربی تیم فوتسال دبیری تبریزی با بیان اینکه شاید افتخاری دوست ندارد وی در فوتسال باشد، گفت: ممکن است افتخاری نخواهد من در فوتسال باشم ولی او نمی‌تواند اسم من، شمس، حیدریان و خیلی‌های دیگر را از فوتسال پاک کند.

مربی تیم دبیری تبریز در واکنش به این اظهار نظر افتخاری که مدعی شد شمسایی مدرکی درباره حرف‌هایش ندارد، گفت: من مدارکم را برای ایشان نمی‌برم و آن را تحویل کمیته اخلاق می‌دهم. حتی به خبرگزاری‌ها هم مدارکم را می‌فرستم ولی تحویل افتخاری نخواهم داد. ایشان تازه یک سال است که به فوتسال آمده ولی این رشته از سال ۱۹۹۲ با امثال درودگر و ترابیان شکل گرفته است.

بازیکن مربی تیم دبیری تبریز در خصوص سرمربی تیم ملی بیان کرد: ما می‌توانیم در حال حاضر سه تیم ملی خوب داشته باشیم. خسوس بازی‌ها را از نزدیک تماشا نمی‌کند و می‌خواهد با تماشای فیلم بازیکن انتخاب کند. مربی وی به ما زنگ می‌زند که فیلم بازی را برایشان بفرستیم. اگر به فیلم نگاه کردن است که ایشان را بفرستیم بالیوود فیلم هندی ببیند. ما چهار تا بازی تدارکاتی درست و حسابی هم نداریم و حالا با این وضعیت بازیکن انتخاب می‌کنند.

امیر خسروجردی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*