خانه » سر تیتر خبرها » رهبر ایران پس از «کش ندهید» فرمان «مبارزه شفاف» داد

رهبر ایران پس از «کش ندهید» فرمان «مبارزه شفاف» داد

چند روز پس از آنکه حسن روحانی رییس جمهور اسلامی از رسانه ها خواسته بود تا به افشای مفاسد اقتصادی در کشور بپردازند، اینک علی خامنه ای نیز خواستار شفافیت و مقابله با مفسدان اقتصادی و قانون گریزان در کشور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر، خامنه‌ای در جمع مسئولان کشوری و استانی گفت که برخورد با مفسدان اقتصادی و افرادی که قانون را دور می زنند لازمه فعالیت سالم و پرتحرک اقتصادی و امنیت است.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین در حالی شفاف سازی را شرط اصلی مقابله با فساد اقتصادی خواند که در بزرگترین فساد اعلام شده سال‌های اخیر، موسوم به پرونده سه هزار میلیارد تومانی، رسانه ها و کسانی که موضوع را پیگیری می‌کردند مورد عتاب شدید قرار داد و از آنها خواست ماجرا را کش ندهند.

اخیرا حسن روحانی اعلام کرده است که رقم فساد درآن پرونده حداقل دوازده هزار میلیارد تومان بوده است.

خامنه ای با اشاره به اعلام آمادگی سه قوه برای مقابله با فساد اقتصادی، گفت: «در این موضوع، گفتنِ صرف کافی نیست، و همه مسئولان اجرایی، قضایی و قوه مقننه در این خصوص مسئول هستند.»

خامنه ای که در دولت مورد حمایت او ،بر تعداد افراد زیر خط فقر میلیون‌ها نفر افزوده شد در پایان هم گفت: «نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد و در هرگونه پیشرفت اقتصادی کشور، باید وضع طبقات محروم به معنی واقعی کلمه بهبود یابد.»

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*