خانه » سر تیتر خبرها » توکلی: فساد همه‌جا را گرفته، حتی سازمان‌های مبارزه‌کننده با فساد هم اختلاس می‌کنند

توکلی: فساد همه‌جا را گرفته، حتی سازمان‌های مبارزه‌کننده با فساد هم اختلاس می‌کنند

احمد توکلی٬ نماینده مجلس می‌گوید جمهوری اسلامی مبتلا به «فساد سیستماتیک» شده٬ به طوری که نهاد‌های مسئول مبارزه با فساد نیز به فساد مبتلا شده‌اند.

آقای توکلی در گفتگو با خبرگزاری فارس افزوده است: «نهادهای مسئول مبارزه با فساد خودشان به درجاتی از فساد مبتلا هستند مثل قوه قضائیه، نیروی انتظامی، مجلس و بازرسی کل کشور و به عبارتی این نهاد‌ها پاکِ پاک نیستند.»

این نماینده مجلس از محمود احمدی‌نژاد به عنوان یکی از مقام‌های پیشین جمهوری اسلامی نام برده که مانع از برخورد با فساد نزدیکانش شده بود.

توکلی از محمدرضا رحیمی٬ معاون اول رییس دولت دهم٬ حمید بقایی رییس سازمان میراث فرهنگی و سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به عنوان مفسدانی نام برده که احمدی‌نژاد مانع از برخورد قضایی با آنها شده بود.

این نماینده مجلس همچنین گفته در دولت حسن روحانی نیز اراده‌ای وجود دارد که مانع از برخورد با مفسدان اقتصادی می‌شود و «متأسفانه در لایه‌های دولت بسترهایی برای ویژه‌خواری‌ها وجود دارد.»

احمد توکلی در پایان هم فساد را مانع اشتغال و تولید دانسته و افزوده «فساد به دلیل اثرات سوء فرهنگی خود٬ مردم را نسبت به حاکمیت بدبین می‌کند.»

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*