خانه » سر تیتر خبرها » احضار و بازجویی فعالان سیاسی در واکنش به سخنرانی رضوی فقیه

احضار و بازجویی فعالان سیاسی در واکنش به سخنرانی رضوی فقیه

به دنبال سخنرانی سعید رضوی فقیه در همایش اصلاح طلبان همدان که با موج مخالفت ها از سوی برخی نهادهای حکومتی و تندروها مواجه شد و در نهایت نیز به بازداشت سعید رضوی فقیه انجامید، موج برخوردها در همدان به سایر اصلاح طلبان نیز تعمیم پیدا کرده و طی روزهای اخیر تعدادی از فعالین اصلاح طلب این شهر احضار شده و مورد بازجوئی قرار گرفته اند.

به گزارش رسانه‌های اصلاح‌طلبان، فعالینی از جمله هادی احتظاظی، حسین مجاهد، محمد امین فریدیان، حسین صباغیان، فخرالدین حیدریان، مجید آسیابان، محمد حسن فرامرزی، مسعود حسامی و تعدادی دیگر پس از احضار به پلیس امنیت مورد بازجویی قرار گرفته اند.

علاوه بر این تعدادی از آنها به دفتر معاون دادستان همدان نیز احضار شده و توسط معاون امنیت دادستان بازپرسی شده اند.

پس از بازپرسی ها برای فخرالدین حیدریان قرار وثیقه ۳۰ میلیونی صادر شده و مابقی احضار شدگان نیز با قرار کفالت موقتا آزاد شده اند.

سعید رضوی فقیه اخیرا پس از یک سخنرانی در همدان، بازداشت شد. دادستانی همدان اعلام کرد که بازداشت وی در راستای محکومیت او بوده است.

دادستانی همدان علاوه بر این اعلام کرده که بازداشت رضوی فقیه به علت پرونده دیگری بوده و سخنرانی اخیر او موجب مفتوح شدن پرونده ای جدید برای او شده که بااعطای نیابت قضایی به دادستانی تهران پرونده وی احتمالا در دادسرای مقدس پیگیری خواهد شد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*