خانه » آن سوی خبر » یک سایت نزدیک به تیم دولت سابق: فعالیت مجدد محمود احمدی‌نژاد به خواست علی خامنه‌ای است

یک سایت نزدیک به تیم دولت سابق: فعالیت مجدد محمود احمدی‌نژاد به خواست علی خامنه‌ای است

AHMADINEJAD-VS-KHAMENEI

یک وب‌سایت نزدیک به تیم احمدی‌نژاد نوشته فعالیت‌های سیاسی محمود احمدی‌نژاد به خواست علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی از سر گرفته شده است. فعالیت احمدی‌نژاد اخیرا بسیار پررنگ شده است و رییس جمهور پیشین ایران پس از یک دوره سکوت، در مراسم‌های مختلف حضور پیدا می‌کند. گروهی از تحلیل‌گران سیاسی محافظه‌کار معتقدند احمدی‌نژاد و حامیانش خود را برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنند.


سایت «میدان ۷۲» به نقل از یک منبع آگاه نوشته فعالیت‌های سیاسی محمود احمدی‌نژاد به خواست رهبر جمهوری اسلامی از سر گرفته شده است.
این سایت نزدیک به رییس دولت دهم بدون آنکه به هویت این منبع آگاه اشاره کند به نقل از وی از ادامه جلسات احمدی‌نژاد با خامنه‌ای خبر داده است.
این منبع آگاه گفته «خامنه‌ای با محبت و عطوفت بار‌ها به احمدی‌نژاد توصیه کردند در عرصه‌های سیاسی و مردمی فعال‌تر شوند.»

در همین راستا به‌تازگی «هما» یا «مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌نژاد» هم فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
برخی محافظه‌کاران نسبت به احتمال بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت و سیاست نیز واکنشی منفی نشان داده و گفته‌اند نظام دیگر به وی اجازه چنین بازگشتی نخواهد داد.
سایت «میدان ۷۲» نیز در واکنش به این موضع‌گیری‌ها به نقل از این منبع آگاه نوشته «بسیاری با مشاهده روابط حسنه خامنه‌ای و احمدی‌نژاد ضمن برنامه ریزی‌های گسترده می‌کوشند با جنجال رسانه‌ای خلاف انچه در حال وقوع است را منعکس کنند.»
این منبع آگاه از از «جبهه ورشکسته به اصطلاح اصولگرایان» و «دوم خردادی‌ها» به عنوان جریان‌هایی نام برده که مشغول حمله به احمدی‌نژاد هستند.

محمود احمدی‌نژاد نوروز امسال با حضور در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان در جنوب ایران با موضع‌گیری علیه آمریکا به طور غیررسمی فعالیت سیاسی خود را دوباره از سر گرفت. علی خامنه‌ای هفته نخست فروردین ماه از این منطقه جنگی بازدید کرده بود و احمدی‌نژاد نخستین کسی بود که چند روز بعد و در اقدامی معنادار به این منطقه سفر کرد. چند روز پیش نیز امیر محبیان از تحلیل‌گران محافظه‌کار هشدار داد که تیم احمدی‌نژاد خود را برای بازگشت مجدد به قدرت آماده می‌کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*