خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

hgfduysagdilf545

فدراسیون جهانی کشتی- فیلا تازه ترین رده بندی آزادکاران در سال ۲۰۱۴ میلادی را اعلام کرد که در این رنکینگ حسن رحیمی و رضا یزدانی در صدر وزن های خود قرار دارند.

روابط عمومی فدراسیون کشتی دراین باره اعلام کرد:مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۱ کیلوگرم پس از رقابت های جهانی، با توجه به مبارزاتش در رقابت های جام جهانی آمریکا بیشترین صعود را داشته است و هم اکنون در جایگاه ششم این وزن قرار دارد.

در این رده بندی که شرکت در مسابقاتی همچون جام جهانی، جام بین المللی تختی، جام یاریگین و جام یاشاردوغو در امتیاز کشتی گیران لحاظ شده است، مصطفی حسین خانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارد و پیمان یاراحمدی در همین وزن و احسان لشکری در وزن ۸۶ کیلوگرم در وزن های خود سوم هستند.

۳ تا ۵ میلیون یورو قیمت انتقال سردار به لیگ جزیره

با ممنوع شدن فعالیت بارسلونا، آزمون را بازیکن آرسنال بدانید

سردار آزمون مهاجم جوان تیم فوتبال روبین‌کازان پرخبرترین بازیکن ایرانی یک هفته اخیر در سایت‌ها و خبرگزاری‌های خارجی بوده که در خبرها صحبت از پیوستن او به آرسنال، میلان، یوونتوس و حتی بارسلونا به میان آمده است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، سایت تریبال فوتبال از تلاش آرسنال برای جذب بازیکن جوان روبین‌کازان روسیه خبر داده و از سردار آزمون به عنوان لیونل مسی ایران نام برده که یکی از استعدادهای درخشان لیگ فوتبال روسیه است.

این سایت در خصوص پیشنهاد آرسنال به روبین‌کازان نوشته است: منابع روسی خبر داده‌اند آرسنال برای به خدمت گرفتن سردار آزمون که در سال ۲۰۱۳ از سپاهان به روبین‌کازان آمد با این باشگاه در تماس است تا در مورد قیمت این بازیکن به نتیجه برسد.

در ادامه این گزارش آمده است که باشگاه روبین‌کازان تمایل دارد سردار آزمون را به قیمت ۳ میلیون یورو به فروش برساند، در حالی که پیش از این سایت مترو خبر داده بود قیمت تقریبی این انتقال ۲ میلیون پوند (۲.۴ یورو)است.

هرتابرلین درپی جذب اشکان دژاگه

تیم فوتبال هرتابرلین آلمان که در حال حاضر در رده دهم رقابت های بوندس لیگا قرار دارد به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است و به همین منظور به تازگی خواهان جذب اشکان دژاگه مهاجم ایرانی فولام انگلیس و بازیکن سابق خود شده است.

دژاگه که عملکرد خوبی را از زمان حضورش در فولام داشته است مورد توجه مسئولان هرتا قرار دارد.

به گزارش کیکر، این بازیکن ۲۷ ساله که تا سال ۲۰۱۵ با فولام قرارداد دارد، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ در هرتابرلین حضور داشته است و پس از آن راهی ولفسبورگ شد.

فولام در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس سه بر یک مغلوب اورتون شد که تک گل این تیم را دژاگه به ثمر رساند. این تیم در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارد.

باشگاه فولام درصورت سقوط فیلیگس ماگات را برکنار خواهد کرد

بر پایه گزارش دیلی استار، آلن کوربیشلی که در ماه فوریه پس از گذشت دو ماه از حضور در فولام از سمت خود برکنار شد به احتمال زیاد به همراه کیت سایمونز، مربی تیم زیر ۲۱ ساله های باشگاه، هدایت این تیم را بار دیگر بر عهده خواهد گرفت.

ماگات از شش مسابقه ای که هدایت فولام را بر عهده داشته تنها چهار امتیاز کسب کرده است و بازیکنان فولام را با تمرینات سخت و فشرده به ستوه آورده است.

چنین خبری در حالی مطرح می شود که مربی پیشین بایرن مونیخ پیش از این گفته در فصل آینده هم در فولام حضور خواهد داشت با این حال مدیران باشگاه متقاعد نشده اند که او می تواند تیم را از سقوط باز دارد.

فولام در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در قعر جدول رده بندی رقاتبتهای لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند، زاکه رونی پس از جام جهانی تیم ملی ژاپن را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبرتو زاکرونی ایتالیایی که از سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی ژاپن را برعهده دارد این تیم را به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۱ رساند و خیلی راحت با این تیم به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد.

به گفته وب سایت کالچو نیوز بیست و چهار، چندین منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کردند این مربی ایتالیایی ۶۱ ساله بعد از رقابتهای جام جهانی تیم ملی ژاپن را ترک خواهد کرد.

گفته می شود مقصد بعدی زاکرونی نیمکت باشگاه فولام انگلیس و یا نیمکت تیم ملی فوتبال چین خواهد بود. این در حالی است که از خاویر آگیره سرمربی فعلی باشگاه اسپانیول اسپانیا به عنوان جانشین احتمالی زاکرونی روی نیمکت تیم ملی ژاپن نام برده می شود.

 

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*