خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » داورزنی: قرارداد کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید شده است /امیر خسروجردی

داورزنی: قرارداد کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید شده است /امیر خسروجردی

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ماندنی شدن «کارلوس کی روش» در تیم ملی ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، محمدرضا داورزنی درحاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی باکمان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهارداشت:«طبق نشستی که مهدی تاج با کی‌روش داشت، قرارداد این مربی پرتغالی تا پایان جام ملت‌های آسیا منعقد تمدید خواهد شد و ادامه کار او بعد از جام ملت‌های آسیا بستگی به نظر کی‌روش خواهد داشت».
وی افزود:«همین که فوتبالیست‌های کشورمان با بازی بسیار خوب توانستند از حیثت فوتبال ایران دفاع کنند و دل مردم را شاد کنند برای ملت ایران کافی است. فوتبالیست‌های ایران با همت و تلاش خود توانستند در جام جهانی آبرومندانه حضور پیدا کنند و رقابت‌های بسیار خوبی را به نمایش بگذارند و تاریخ ساز شوند. من به تمام بازیکنان کشورمان ، کادر فنی برای حضور آبرومندانه آنها در جام جهانی تشکر می‌کنم و یقین دارم که ملت ایران نیز قدردان تلاش و زحمات فوتبالیست‌های کشورمان در جام جهانی هستند».
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا پیش‌بینی می کردید که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به مرحله بعد صعود کند؟ اظهارداشت:« طبق نظر کارشناسان فوتبال و پیش‌بینی که در این زمینه صورت گرفته بود، با توجه به حضور دو تیم قدرتمند بزرگ اروپا از جمله اسپانیا و پرتغال یقین داشتیم که تیم‌ ‌ملی کار سختی را برای صعود به مرحله بعد پیش رو خواهد داشت. البته مراکش نیز تیم خوبی بود و شب گذشته (دوشنبه) شاهد این قضیه بودید که در برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا به تساوی رسید. تیم‌ ‌ملی ما نیز با یک برد، یک تساوی و یک شکست کار ارزشمندی انجام داد. حق ما در بازی برابر اسپانیا حداقل یک تساوی بود و باید عدالت در فوتبال رعایت می‌شد. ما به‌ هر حال باید با ‌اسپانیا مساوی می کردیم تا امکان صعودمان به مرحله بعد فراهم می‌شد. به‌ هر حال من تصور می‌کنم بین تیمی که ۹۰۰ میلیون دلار ارزش دارد با تیمی که ۴۰ میلیون دلار ارزش دارد تفاوت زیادی وجود داشته باشد. من از بازی دوشنبه شب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به ویژه‌ از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تشکر ویژه‌ دارم که توانست در برابر پنالتی‌ کریستیانو رونالدو به خوبی عمل کند و روحیه مضاعفی را به تیم تزریق کند. این دریافت پنالتی‌ سبب شد تا تیم ما تا آخر بازی روحیه جنگندگی پیدا کند و بازی را به تساوی بکشد. به‌ هر حال حضور مردم در خیابان‌ها خستگی را از تن همه خارج کرد».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*