خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » خادم: دلیل سکوت مسئوولان در پاسخ به نامه رهبری را نمی دانم/ امیر خسروجردی

خادم: دلیل سکوت مسئوولان در پاسخ به نامه رهبری را نمی دانم/ امیر خسروجردی

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی به مسئوولان کشور درباره پیگیری نکردن موضوع رویارویی کشتی گیران ایران با حریفان اسرائیلی و پیامد‌های خطرناک آن برای ورزش ایران هشدارداد.

رئیس فدراسیون کشتی، که با بخش ورزشی «رادیو تهران» گفتگو می کرد درخصوص پاسخ نامه «علی خامنه‌ای»، رهبر ایران به درخواست کشتی گیران ایرانی برای حل مسئله رقابت ورزشکاران ایران با رقبای اسرائیلی اظهارداشت:«تازگی نامه ای از سوی قهرمانان ملی و اهالی کشتی منتشر شد که آن‌ها ابراز نگرانی کرده بودند از بلاتکلیفی خطر محرومیت کشتی ایران و عدم پیگیری و سکوت عجیب مسئوولان ذیربط. در اسفند ماه سال گذشته پاسخ نامه این قهرمانان از سوی دفتر مقام معظم اعلام شده و این دفتر به مسولان ذیربط اعلام کرده پیگیری محرومیت احتمالی ایران و وضعیت کشتی گیران کشورمان در مواجهه با رقبای رژیم اشغالگر قدس باشند که این موضوع با سکوت این مسئولان همراه بوده است.قهرمانان ملی گله مند هستند که چرا به رغم صدور دستور پیگیری، هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است».
وی تصریح کرد:«قهرمانان می گویند در این مدت چیزی جز سکوت ندیدند و حالا که چندین مصاف جهانی در رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پیش روی ما قرار دارد، مشخص نیست کشتی به چه سرنوشتی گرفتار شود. مطمئن باشید این سکوت سه ماهه با تاوان سنگینی برای ورزش ملی ایران همراه خواهد بود. قهرمانان ملی ما مسابقات جهانی را پیش رو دارند و برخی از رقبا ما در حال تجهیز و حمایت از تیم رژیم اشغالگر قدس هستند که این موضوع به شدت نگران کننده است. این نگرانی زمانی بیشتر می شود که به رغم حمایت هایی که کمیته بین المللی المپیک از رژیم صهیونیستی می کند و در واقع تحت تاثیر لابی های صهیونیست هاست، مسئوولان ما سکوت کرده اند».
رسول خادم درادامه ضمن دادن هشدار به مسئوولان کشور درخصوص پیگیری نکردن موضوع رقابت ورزشکاران ایرانی و اسرائیلی گفت:«ممکن است فعالیت کشتی با سکوت مسئولان و برای یک یا دو سال معلق شود و حتی قهرمانان بزرگ ما با محرومیت سنگین مجبور به خداحافظی از عرضه قهرمانی شوند. مطمئنا این موضوع برای مردم و اهالی کشتی و قهرمانان قابل قبول نیست و اگر این اتفاق رخ دهد، این جماعت، مسئوولان و سکوت آن‌ها را مقصر اصلی می دانند. در واقع مسئوولین می توانستند در این سه ماه به جای سکوت با حمایت و دیپلماسی ویژه و لازم مساله را پیگیری و حل کنند که متاسفانه این کار را انجام ندادند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*