خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » پیام جالب راموس برای محمد صلاح /امیر خسروجردی

پیام جالب راموس برای محمد صلاح /امیر خسروجردی

سرجیو راموس، مدافع و کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید که مسبب مصدومیت محمد صلاح شد در پیام جالبی برای این مهاجم مصری آرزوی بهبودی سریع کرد.

روزنامه اسپانیایی آس، یکشنبه، ششم خرداد (۲۷ می) در مطلبی نوشت: «سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که در نیمه اول بازی این تیم مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، محمد صلاح، مهاجم مصری حریف را به شدت مصدوم کرد درپیام جالبی آرزو کرد که این مهاجم هرچه زودتر بهبود یابد».
دربخشی از پیام راموس که در روزنامه آس به چاپ رسیده، آمده است:« گاهی اوقات فوتبال روی خوب را به شما نشان می‌دهد و گاهی اوقات روی بد. بالاتر از همه چیز ما همگی همکار هستیم. سریع خوب شو صلاح. آینده منتظر توست»
محمد صلاح، بهترین گلزن و بازیکن فصل جاری تیم لیورپول در نیمه نخست بازی این تیم با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا با خطای سرجیو راموس از ناحیه کتف و شانه به شدت آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. دراین حال، بنا به گفته‌های پزشک تیم لیورپول و یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، مهاجم تاثیرگذار تیم ملی مصر به احتمال فراوان جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست خواهد داد.
یورگن کلوپ، سرمربی قرمزهای آنفیلد هم درباره مصدومیت محمد صلاح به خبرنگاران گفت:«حرکت راموس روی صلاح همانند یک کشتی کج بود که او از ناحیه شانه آسیب دید. شوک به بازیکنان ما بسیار واضح بود، ما کمی در احساسات بودیم و رئال مادرید نیز سعی کرد از آن استفاده کند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*