خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » فان دن بروم: جهانبخش، فصلی بی نظیر را پشت سرگذاشت/ امیر خسروجردی

فان دن بروم: جهانبخش، فصلی بی نظیر را پشت سرگذاشت/ امیر خسروجردی

فان دن بروم، سرمربی تیم فوتبال «آزد آلکمار»، هلند به تمجید از علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی تیمش پرداخت و گفت:«نمی توانیم این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کنیم.

در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های هلند – اردیویسه که یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت (۶ می) برگزارشد تیم آزد آلکمار با درخشش علیرضا جهانبخش و سه گلی که این بازیکن به ثمررساند مقابل مهمانش زووله به پیروزی پرگل ۶ به صفر رسید و با ۷۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرد.

فان دن بروم، سرمربی تیم آلکمار که با این تیم درمیان سه تیم بالای جدول رده بندی قرار گرفت در مصاحبه با شبکه «فاکس اسپورت»، هلند ضمن ستایش از بازی‌های درخشان علیرضا جهانبخش در دیدارهای فصل جاری این کشور تلویحا از جدایی وینگر ایرانی تیمش خبرداد و گفت:«جهابنخش فصلی عالی را پشت سرگذاشت و اکنون در مسیرآمادگی برای حضور در جام جهانی قراردارد و به نظرم ما نمی توانیم او را برای فصل آینده در تیم نگه داریم و به احتمال بسیار زیاد جهانبخش از آلکمار جدا خواهد شد».
علیرضا جهانبخش نیز که با زدن ۲۱ گل به مقام آقای گلی رقابت‌های لیگ هلند دست یافت و اولین بازیکن آسیایی لقب گرفت که توانسته در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی این عنوان ارزشمند را به دست آورد در مصاحبه با شبکه «فاکس اسپورت» با بیان اینکه امروز برایم فراموش نشدنی است، گفت:«امروز به عشق هواداران آلکمار بازی کردم. درطول بازی شنیدم که «یانسن»، مهاجم تیم دن هاخ برای تیمش دوگل زده و من فهمیدم که کار سختی برای آقای گلی دارم، اما زمانی که سه گل به ثمررساندم خیالم راحت شد که عنوان آقای گلی را به دست آورده ام و این یک افتخار ویژه برایم خواهد بود».
دراین حال و براساس اعلام رسانه‌های هلندی، علیرضا جهانبخش که درفصل گذشته لیگ این کشورنمایشی خیرکننده برای آلکمار داشت و درموفقیت این تیم نقشی اساسی ایفا کرد و عنوان بهترین بازیکن آزد را هم کسب کرد، پیشنهاداتی از چند تیم مطرح اروپایی از جمله «ناپولی»، ایتالیا دریافت کرده و به احتمال بسیار زیاد فصل آینده از آلکمار جدا خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*