خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » دنیل ارزانی به تیم ملی فوتبال استرالیا دعوت شد/ امیر خسروجردی

دنیل ارزانی به تیم ملی فوتبال استرالیا دعوت شد/ امیر خسروجردی

دنیل ارزانی، بازیکن ایرانی الاصل تیم «ملبورن سیتی» در لیست اولیه تیم ملی استرالیا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت.

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا، «برت فن مارویک»، سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا لیست ۳۲ نفره و اولیه بازیکنان تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را اعلام کرد که در میان آن‌ها، نام «دنیل ارزانی»، بازیکن ایرانی الاصل تیم ملبورن سیتی هم به چشم می خورد.
فن مارویک در نشست خبری اعلام اسامی لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال استرالیا درباره دعوت از دنیل ارزانی به خبرنگاران گفت:«ارزانی ۱۹ ساله و فران کراچیچ ۲۱ ساله قسمت مهمی از تیم ملی استرالیا برای جام جهانی روسیه هستند. ارزانی اگر بتواند تأثیرگذاری خود را به اثبات برساند، قطعاً با ما به روسیه خواهد آمد».
وی افزود:«ارزانی تا دو ماه قبل زیاد بازی نمی‌کرد، اما من حالا اطلاعات زیادی از این بازیکن دارم و با مربیان او حرف زدم. ارزانی بازیکن جوانی است که باید نکات زیادی را بیاموزد. با این حال معتقدم که او می‌تواند تأثیرگذار باشد. ارزانی اگر حتی برای ۱۰ دقیقه هم خوب و مؤثر باشد من برای انتخاب او و حضور درجام جهانی تردید نخواهم کرد».
دنیل ارزانی که تباری ایرانی دارد وهفته گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ فوتبال باشگاه‌های استرالیا انتخاب شد در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد آرزویش از دوران کودکی بازی برای تیم ملی استرالیا است و الان که به آن دست یافته اولویتش بازی برای کانکوروها درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*